Začenši Movember opozarja na zdravje moških
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
zdravstvo ozaveščevalna kampanja

Začenši Movember opozarja na zdravje moških

November se je začel z Movembrom, enomesečno kampanjo, ki poudarja ozaveščanje o pomenu zdravja moških, s posebnim poudarkom na preventivi in zgodnjem odkrivanju raka prostate in mod. Prepoznavni znak gibanja Movember so brki, ki si jih moški v tem mesecu puščajo rasti.

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
preiskovalno novinarstvo:
senzacionalizem:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
levo:

Politične preference

neznano:
progresiven:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Siol.net in OnkoMan z akcijo Zmuvej se ozaveščata o zdravju moških
zdravstvo družba
Siol.net in OnkoMan z akcijo Zmuvej se ozaveščata o zdravju moških

3. nov 16:07

Siol.net in Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan sta začela družbeno odgovorno akcijo Zmuvej se, s katero želita ozaveščati moške o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka. Akcija, ki bo potekala do 30. novembra, spodbuja moške k gibanju in samopregledovanju.

Kampanja SMS fotru poziva k preventivnim pregledom za raka prostate
zdravstvo
Kampanja SMS fotru poziva k preventivnim pregledom za raka prostate

27. nov 14:57

Društvo OnkoMan je ob zaključku kampanje SMS fotru, ki spodbuja moške k preventivnim pregledom za zgodnje odkrivanje raka prostate, pozvalo k udeležbi v presejalnem programu. Predsednik društva Matej Pečovnik je poudaril, da bi morali o raku prostate govoriti vse leto. Kampanja je poslala 1.600 sporočil očetom, kar je približno enako številu moških, ki letno zbolijo za rakom prostate v Sloveniji. Martin Lisec je opozoril, da bo vsak tretji Evropejec slišal diagnozo raka prostate. Vodja presejalnega programa je opozorila, da sta v Sloveniji tako število novih primerov raka prostate kot tudi umrljivost zaradi te bolezni nad evropskim povprečjem.

Debelost v Sloveniji narašča, posebej pri moških
zdravstvo
Debelost v Sloveniji narašča, posebej pri moških

24. nov 14:56

Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) je ugotovil, da se debelost med odraslimi v Sloveniji povečuje, še posebej med moškimi. Raziskava za leto 2024 kaže, da je delež ljudi z nezdravimi prehranjevalnimi navadami najvišji pri moških, mlajših odraslih, prebivalcih z nižjim družbenim slojem in manj izobraženih.

Europa Donna Slovenija s kampanjo 'Ne pozabi nase' opozarja na pomen zdravja žensk
družba okolje
Europa Donna Slovenija s kampanjo 'Ne pozabi nase' opozarja na pomen zdravja žensk

30. sep 15:06

Združenje Europa Donna Slovenija tudi letos v oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk, izvaja kampanjo 'Ne pozabi nase!'. Cilj kampanje je opozoriti ženske na pomembnost preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk, vključno z udeležbo v presejalnih programih in obiskom zdravnika ob kakršnihkoli spremembah. Letos so kampanjo prvič povezali tudi s septembrom, mesecem osveščanja o rakih rodil.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Movember Pozitivno
Rak prostate Negativno
Rak mod Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ozaveščanje o zdravju moških je relevantno za prebivalce Slovenije, saj spodbuja preventivo in zgodnje odkrivanje bolezni, kar lahko pozitivno vpliva na njihovo zdravje in življenje.