Warner Bros. Discovery razmišlja o prodaji zaradi zanimanja več ponudnikov
finance zabava posel mediji

Warner Bros. Discovery razmišlja o prodaji zaradi zanimanja več ponudnikov

21. okt 13:37

Warner Bros. Discovery je napovedala, da bo izvedla strateški pregled po prejemu nezaželjenih ponudb za prevzem dela ali celotnega podjetja. Podjetje je potrdilo, da je prejelo izraze zanimanja od več potencialnih kupcev za njena medijska sredstva, vključno s filmskim studiem, HBO in kabelskimi mrežami, kot je CNN.

Warner Bros. Discovery, lastnik medijev kot so CNN in HBO, je sporočil, da razmišlja o prodaji podjetja, saj je prejel ponudbe več potencialnih kupcev. Družba je potrdila, da je prejela izraze zanimanja od različnih strani, kar kaže na to, da Paramount Skydance ni edini zainteresiran za nakup medijske hiše.

Izvorni članki

Warner Bros. Discovery says it’s open to a sale...
bitcoinethereumnews.com | 21. 10. 2025 15:42
Warner Bros. Discovery Very Open To A Sale
darkhorizons.com | 21. 10. 2025 15:41
Warner Bros. Discovery officially hangs a 'for ...
latimes.com | 21. 10. 2025 15:22
Warner Bros. Discovery considers sale after rec...
indianexpress.com | 21. 10. 2025 15:21
CNN parent Warner Bros Discovery open to sale, ...
foxbusiness.com | 21. 10. 2025 15:12
Warner Bros Discovery announces it is exploring potential sale
Warner Bros Discovery announces it is exploring...
thehill.com | 21. 10. 2025 15:11
CNN’s future at stake as owner Warner Bros. Dis...
torontosun.com | 21. 10. 2025 15:03
Warner Bros Discovery considers going up for sa...
theguardian.com | 21. 10. 2025 14:42
Warner Bros. Discovery pursues entire company s...
businessinsider.com | 21. 10. 2025 13:55
Warner Bros. Discovery confirms it has received...
clickondetroit.com | 21. 10. 2025 13:37
Warner Bros. Discovery Says It Is Considering a Sale
nytimes.com | 21. 10. 2025 13:33
Warner Bros. Discovery Says It Is Evaluating Ac...
variety.com | 21. 10. 2025 13:19
Warner Bros. Discovery puts itself up for sale
nbcnews.com | 21. 10. 2025 13:13

Podobni članki

Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih
gospodarstvo zabava
Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih

13. nov 21:06

Delnice Walt Disney so se v četrtek znižale za približno 6-8 % zaradi mešanih rezultatov v četrtem četrtletju. Prihodki podjetja so znašali 22,5 milijarde dolarjev, kar je manj od pričakovanj Wall Streeta. Razlog za padec je predvsem 6-odstotni upad v oddelku za zabavo, kjer so se prihodki linearnih omrežij zmanjšali za 16 %, dobiček pa za 21 %. Kljub temu so platforme D2C porasle za 8 %, število naročnikov Disney+ in Hulu pa se je povečalo za 12,4 milijona. Prihodki od oglasov so se zmanjšali, kar je povezano s šibkejšo gledanostjo in izgubo pri političnem oglaševanju.

Bob Iger se bori za pošteno vrednost Disneyjevih programov v pogajanjih z YouTube TV
posel zabava
Bob Iger se bori za pošteno vrednost Disneyjevih programov v pogajanjih z YouTube TV

13. nov 20:05

Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je komentiral prekinitev predvajanja programov ESPN in ABC na YouTube TV. Poudaril je, da si Disney prizadeva doseči dogovor, ki bo odražal vrednost, ki jo zagotavljajo njihovi programi. Pogajanja potekajo že dva tedna, Iger pa je poslal zaskrbljujoče sporočilo glede prihodnosti prenosa NFL in univerzitetnega nogometa.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC
zabava posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC

15. nov 9:05

Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.

Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
posel zabava
Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
3 posodobitev 13. nov 14:22

Izpad programov ESPN in ABC na YouTube TV je bil posledica spora med Disneyjem in YouTube TV. CEO Disneyja, Bob Iger, se je odzval na izpade in potekajoča pogajanja. Uporabniki YouTube TV lahko zahtevajo dobropis v višini 20 dolarjev. Ponujene so alternative pretakanja s poskusnimi obdobji za nadaljnje gledanje programov ESPN in ABC.

Doug McMillon, izvršni direktor trgovske verige Walmart, se bo upokojil januarja
gospodarstvo posel
Doug McMillon, izvršni direktor trgovske verige Walmart, se bo upokojil januarja

15. nov 15:05

Izvršni direktor trgovske verige Walmart, Doug McMillon, se bo po skoraj desetih letih na položaju upokojil januarja prihodnje leto. Nasledil ga bo John Furner, trenutni vodja Walmartovega poslovanja v ZDA. McMillon, ki je vodenje prevzel leta 2014, bo še naprej deloval kot svetovalec podjetja. Ob novici o njegovi upokojitvi so delnice Walmarta v predtrgovanju padle za 3%. Med McMillonovim mandatom se je vrednost delnic Walmarta več kot početverila, kar je preseglo rast konkurenčnih podjetij, kot so Target, Amazon in Costco.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN
zabava tehnologija
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ABC, ESPN in drugih Disneyjevih kanalov. Dogovor je bil dosežen 14. novembra 2025 in takoj začne veljati, s čimer se omenjeni programi vračajo na YouTube TV. Stranke so izrazile zadovoljstvo in obžalovanje zaradi prekinitve.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Warner Bros. nevtralno
CNN nevtralno
HBO nevtralno
Paramount nevtralno
Brian Stelter nevtralno
Netflix nevtralno
Comcast nevtralno
DC Studios nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima posreden vpliv na Slovenijo, saj se nanaša na globalno medijsko podjetje, katerega morebitna sprememba lastništva bi lahko vplivala tudi na dostopnost vsebin v Sloveniji.