Kupci luksuznih izdelkov se zaradi visokih cen obračajo stran od prestižnih blagovnih znamk
Podjetje Target je znižalo cene tisočih izdelkov in dodalo 20.000 novih božičnih daril, da bi oživelo padajočo prodajo.
Objavljeno: 2. 9. 2025 20:13
V Združenem kraljestvu so lokalne trgovine zaradi naraščajočih stroškov dela in močne konkurence supermarketov v zadnjem letu odpustile 2.000 zaposlenih in zmanjšale naložbe. V ZDA pa podjetje Constellation Brands, prodajalec piva Modelo in Corona, poroča o upadu povpraševanja med hispanskimi potrošniki, kar je privedlo do znižanja napovedi prodaje in dobička.
Podjetje Target je znižalo cene tisočih izdelkov in dodalo 20.000 novih božičnih daril, da bi oživelo padajočo prodajo.
Home Depot je poročal o mešanih rezultatih v tretjem četrtletju, saj je bilo manj močnih neurij, ki bi poškodovala domove, potrošniki pa so bili bolj zaskrbljeni. Podjetje je znižalo napoved prilagojenega dobička za fiskalno leto 2025.
20. nov 16:56
Britanska veriga supermarketov Asda bo prodala 24 trgovin in skladišče dvema različnima kupcema, da bi okrepila svoje finance. Prodaja bo prinesla 568 milijonov funtov.
18. nov 13:56
Ameriški trg nepremičnin je zamrznjen, potrošniki pa so zaskrbljeni zaradi gospodarstva, kar slabo vpliva na Home Depot. Prodaja v ameriških trgovinah, ki so odprte vsaj eno leto, se je v zadnjem četrtletju povečala le za 0,2 odstotka.
19. nov 10:57
Kupce opozarjajo, da bodo razprodaje ob Črnem petku letos rekordne, saj naj bi potrošniki porabili milijarde. Vendar pa umetna inteligenca otežuje razlikovanje med resničnimi in lažnimi ponudbami, kar predstavlja tveganje za kupce.
20. nov 18:56
Zaradi inflacije in visokih cen se vse več Američanov zateka k Walmartu za nakup hrane in oblačil, kar povzroča razcvet poslovanja podjetja v Združenih državah.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Constellation Brands | nevtralno |
| Modelo | Negativno |
| COVID-19 | Negativno |
| Bill Newlands | nevtralno |
| Združeno kraljestvo | Negativno |
| Združene države Amerike | Negativno |
Čeprav novice niso neposredno povezane s Slovenijo, odražajo globalne ekonomske trende in izzive, s katerimi se soočajo podjetja in potrošniki tudi v Sloveniji.