PayPal uvaja storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« v Kanadi brez dodatnih stroškov
gospodarstvo tehnologija

PayPal uvaja storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« v Kanadi brez dodatnih stroškov

PayPal je v Kanadi lansiral storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« (BNPL) imenovano PayPal Pay in 4. Ta storitev omogoča kanadskim kupcem, da brez obresti in dodatnih stroškov razdelijo plačilo na štiri obroke pri številnih spletnih trgovcih. Storitev je na voljo ravno pred prazničnim nakupovalnim obdobjem, kot sta Črni petek in Cyber ponedeljek.

Izvorni članki

PayPal brings its buy now pay later service to Canada
halifax.citynews.ca | 10. 11. 2025 16:17
PayPal brings its buy now pay later service to Canada
PayPal brings its buy now pay later service to Canada
sasktoday.ca | 10. 11. 2025 16:17
PayPal Brings No-Fee Buy Now Pay Later Offering to Canada
PayPal Brings No-Fee Buy Now Pay Later Offering...
businesswire.com | 10. 11. 2025 12:01

Podobni članki

Nasveti za večjo varnost, udobje in prihranke pri uporabi PayPal-a
tehnologija finance
Nasveti za večjo varnost, udobje in prihranke pri uporabi PayPal-a

12. nov 16:06

Članek ponuja nasvete in trike za uporabnike PayPal-a, s katerimi lahko izboljšajo varnost svojega računa, zmanjšajo stroške transakcij in izkoristijo nove funkcije platforme. Cilj je, da uporabniki v celoti izkoristijo potencial, ki ga ponuja sistem PayPal.

Storitev Wero za spletno nakupovanje želi konkurirati PayPalu
gospodarstvo tehnologija
Storitev Wero za spletno nakupovanje želi konkurirati PayPalu

17. nov 16:05

Sparkasse, Volksbanke in trgovci so lansirali Wero, evropsko storitev za spletno plačevanje, ki naj bi konkurirala storitvam, kot je PayPal. Kljub ambicioznim načrtom pa se pri uvedbi storitve pojavljajo tudi izzivi.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
PayPal Pozitivno
Kanada nevtralno
Črni petek nevtralno
Cyber ponedeljek nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Kanadi, lahko uvedba takšnih storitev vpliva na globalne trende v e-trgovini in finančnih storitvah, kar je posredno relevantno tudi za slovenske potrošnike in podjetja.