Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo
Desnosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Zaupanje potrošnikov se je novembra še izboljšalo, največja rast v skoraj štirih letih in pol

Po podatkih Statističnega urada se je zaupanje potrošnikov na Nizozemskem novembra ponovno povečalo v primerjavi z mesecem prej. Indeks zaupanja se je dvignil z -27 oktobra na -21 novembra, kar je največja izboljšava v skoraj štirih letih in pol. Predvsem se je izboljšala ocena gospodarskih razmer.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Statistični urad nevtralno

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

analize:
mnenja in komentarji:
poročanje o novicah:
kritično poročanje:
akademija in raziskave:
uradne statistike:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

desno:
neznano:
sredina:

Politične preference

konzervativen:
krščansko:
neznano:
krščansko demokratski:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Zaupanje potrošnikov je pomemben kazalnik gospodarskega stanja, ki vpliva na celotno družbo, tudi v Sloveniji, saj lahko podobni trendi vplivajo tudi na slovensko gospodarstvo.

Podobni članki

Zaupanje potrošnikov v decembru ostaja nespremenjeno
gospodarstvo
Zaupanje potrošnikov v decembru ostaja nespremenjeno

19. dec 7:56

Po podatkih Statističnega urada (CBS) se zaupanje potrošnikov v decembru v primerjavi z mesecem prej ni spremenilo. Indeks zaupanja ostaja pri minus 21. Novembra je zaupanje zabeležilo največje izboljšanje v skoraj 4,5 letih.

Zaupanje potrošnikov upadlo, gospodarska klima se je novembra izboljšala
gospodarstvo
Zaupanje potrošnikov upadlo, gospodarska klima se je novembra izboljšala

27. nov 14:57

Po dveh mesecih rasti se je novembra zmanjšalo zaupanje potrošnikov, medtem ko se je gospodarska klima izboljšala, je sporočil portugalski Nacionalni inštitut za statistiko (INE). Indikator gospodarske klime je novembra narasel in s tem nadaljeval vzpon, ki se je začel aprila.

Nizozemski potrošniki oktobra povečali porabo za skoraj 1 odstotek
gospodarstvo politika
Nizozemski potrošniki oktobra povečali porabo za skoraj 1 odstotek

9. dec 8:56

Po podatkih nizozemskega statističnega urada CBS so potrošniki v oktobru v primerjavi z enakim obdobjem lani povečali porabo za 0,8 odstotka. Gospodinjstva so več denarja namenila tako za blago kot za storitve. Enako povečanje so zabeležili že septembra.

Nizozemska: Potrošnja gospodinjstev se je septembra povečala za skoraj 1 odstotek
gospodarstvo
Nizozemska: Potrošnja gospodinjstev se je septembra povečala za skoraj 1 odstotek

7. nov 8:06

Na Nizozemskem so gospodinjstva septembra 2025 kupila 0,8 odstotka več dobrin in storitev kot septembra 2024, je sporočil CBS. Potrošniki so več denarja namenili predvsem za storitve. Skupna potrošnja gospodinjstev je bila za 0,8 odstotka višja kot septembra 2024. Avgusta so potrošniki porabili 1,3 odstotka več.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Statistični urad nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Zaupanje potrošnikov je pomemben kazalnik gospodarskega stanja, ki vpliva na celotno družbo, tudi v Sloveniji, saj lahko podobni trendi vplivajo tudi na slovensko gospodarstvo.