Dietetičarka svetuje, katera živila izbrati pri popoldanski utrujenosti, podjetnica Ashleigh Vallis pa deli svoj dnevni jedilnik
Levosredinsko
Zanesljiv vir Verified Propaganda
zdravstvo življenjski slog posel

Dietetičarka svetuje, katera živila izbrati pri popoldanski utrujenosti, podjetnica Ashleigh Vallis pa deli svoj dnevni jedilnik

Dietetičarka priporoča hrano za premagovanje popoldanske utrujenosti namesto hitrih rešitev. Podjetnica in ustanoviteljica modne znamke, Ashleigh Vallis, pa je razkrila, kaj vsebuje njen dnevni jedilnik.

Izvorni članki

Feeling the afternoon slump? A dietitian suggests these foods over quick fixes
Feeling the afternoon slump? A dietitian sugges...
brisbanetimes.com.au | 4. 12. 2025 2:00
Feeling the afternoon slump? A dietitian suggests these foods over quick fixes
Feeling the afternoon slump? A dietitian sugges...
theage.com.au | 4. 12. 2025 2:00

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
levo:

Politične preference

progresiven:
liberalen:
splošno usmerjen:

Tip poročanja

preiskovalno novinarstvo:
poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
kritično poročanje:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Dietetičarka razpravlja o potrebi po prehranskih dopolnilih ob zadostnem vnosu sadja in zelenjave, kavarnar pa deli svoj dnevni jedilnik
življenjski slog zdravstvo
Dietetičarka razpravlja o potrebi po prehranskih dopolnilih ob zadostnem vnosu sadja in zelenjave, kavarnar pa deli svoj dnevni jedilnik

22. nov 19:56

Članek se osredotoča na dva različna vidika prehrane. Prvi del obravnava, ali je ob zadostnem vnosu sadja in zelenjave (pet porcij na dan) še vedno potrebno uživati prehranska dopolnila. Dietetičarka ponuja svoje strokovno mnenje. Drugi del članka predstavlja dnevni jedilnik 30-letnega lastnika kavarne, ki deli svoje prehranjevalne navade in izbire.

Lastnik Primarka, ABF, razmišlja o ločitvi modne divizije od prehrambene
gospodarstvo posel
Lastnik Primarka, ABF, razmišlja o ločitvi modne divizije od prehrambene

4. nov 10:06

Družba Associated British Foods (ABF), lastnik Primarka, razmišlja o ločitvi modne verige od svojega prehrambenega dela, ki vključuje blagovne znamke kot sta Twinings in Kingsmill. Ta poteza je posledica "zahtevnega zunanjega okolja" in cilja maksimiranja dolgoročne vrednosti. Kljub temu je ABF poročal o rahlem povečanju prodaje Primarka, medtem ko se spopada z višjimi stroški v svojih sladkornih in kmetijskih enotah, kar je vplivalo na zmanjšanje celotne prodaje in dobička.

V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine
posel zdravstvo
V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine

19. nov 15:56

Potrošniki v ZDA, ki so se naveličali dodajanja proteinov v praktično vse izdelke, se bodo kmalu srečali z novim trendom: vlakninami. Število novih izdelkov, ki se promovirajo z visoko vsebnostjo vlaknin, je v letošnjem letu močno naraslo. Na družbenih omrežjih se pojavlja na stotine videoposnetkov, ki poudarjajo koristi prehranskih vlaknin in delijo recepte za njihovo večjo porabo.

Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
posel življenjski slog
Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno

1. okt 16:04

Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Ashleigh Vallis nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Nasveti o prehrani in vpogled v dnevni jedilnik lahko zanimajo posameznike, ki jih zanima zdrava prehrana in življenjski slog.