Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime
gospodarstvo pravosodje tehnologija

Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave glede naročnin Prime

18. nov 18:02

Amazon začenja izplačevati odškodnine v okviru 2,5 milijarde dolarjev vredne poravnave, potem ko ga je Zvezna trgovinska komisija (FTC) obtožila zavajajočih praks pri registraciji uporabnikov za plačljive naročnine Prime in oteževanja postopka preklica naročnin. Uporabniki naj preverijo svojo e-pošto za informacije o izplačilih.

Amazon izplačuje 2,5 milijarde dolarjev v okviru poravnave, potem ko ga je Zvezna trgovinska komisija (FTC) obtožila zavajajočih praks pri registraciji milijonov strank za plačljive naročnine Prime. FTC je trdila, da je Amazon oteževal postopek preklica teh naročnin. Stranke naj preverijo svojo e-pošto za informacije o izplačilih.

Izvorni članki

Podobni članki

Amazon išče 12 milijard dolarjev s prodajo obveznic v ZDA
gospodarstvo posel
Amazon išče 12 milijard dolarjev s prodajo obveznic v ZDA

17. nov 19:05

Amazon se po treh letih vrača na ameriški trg dolžniških vrednostnih papirjev, kjer želi z izdajo obveznic zbrati približno 12 milijard dolarjev. Sredstva bodo namenjena financiranju naložb v umetno inteligenco, prevzemom in širitvi podatkovnih centrov. Med drugim namerava Amazon s tem denarjem podpreti tudi 38 milijard dolarjev vredno pogodbo z OpenAI.

Video zvonec Eufy E340 z 53-odstotnim popustom na Amazonu
gospodarstvo tehnologija
Video zvonec Eufy E340 z 53-odstotnim popustom na Amazonu

17. nov 14:06

Video zvonec Eufy E340, znan po snemanju v 2K ločljivosti, umetni inteligenci za sledenje paketom in brezplačni uporabi brez naročnine, je na Amazonu na voljo za samo 74,99 funtov, kar je najnižja cena doslej.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Negativno
FTC Negativno
Prime Negativno
Zvezna trgovinska komisija (FTC) Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se poravnava neposredno ne tiče Slovenije, nakazuje na pomembnost varstva potrošnikov pri spletnem nakupovanju in lahko vpliva na prakse drugih podjetij, ki delujejo tudi v Sloveniji.