Pegadaian in KAI nagrajeni na podelitvah priznanj v Azijsko-pacifiški regiji
tehnologija posel promet finance

Pegadaian in KAI nagrajeni na podelitvah priznanj v Azijsko-pacifiški regiji

Podjetje Pegadaian je na prestižnem dogodku The 20th Annual Next Generation Contact Center & CX Best Practices 2025 prejelo zlato priznanje za izjemne storitve v industriji. Hkrati je železniško podjetje KAI na Contact Center World Asia Pacific Awards 2025 osvojilo kar osem nagrad, vključno s petimi zlatimi in tremi srebrnimi medaljami za svoje storitve za stranke, kar kaže na visoke standarde v regiji.

Izvorni članki

Contact Center World Asia Pacific Awards 2025: ...
republika.co.id | 28. 7. 2025 21:35

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica obravnava nagrade podjetij iz Indonezije, ki niso neposredno povezane s Slovenijo, vendar predstavlja vpogled v mednarodne standarde v sektorju kontaktnih centrov in storitev za stranke.