Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
zdravstvo družba
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Siol.net in OnkoMan z akcijo Zmuvej se ozaveščata o zdravju moških

Siol.net in Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan sta začela družbeno odgovorno akcijo Zmuvej se, s katero želita ozaveščati moške o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka. Akcija, ki bo potekala do 30. novembra, spodbuja moške k gibanju in samopregledovanju.

Entitete in sentiment

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ozaveščanje o zdravju moških in preventivi raka je relevantno za življenje v Sloveniji.

Podobni članki

Začenši Movember opozarja na zdravje moških
zdravstvo ozaveščevalna kampanja
Začenši Movember opozarja na zdravje moških

1. nov 9:05

November se je začel z Movembrom, enomesečno kampanjo, ki poudarja ozaveščanje o pomenu zdravja moških, s posebnim poudarkom na preventivi in zgodnjem odkrivanju raka prostate in mod. Prepoznavni znak gibanja Movember so brki, ki si jih moški v tem mesecu puščajo rasti.

Kampanja SMS fotru poziva k preventivnim pregledom za raka prostate
zdravstvo
Kampanja SMS fotru poziva k preventivnim pregledom za raka prostate

27. nov 14:57

Društvo OnkoMan je ob zaključku kampanje SMS fotru, ki spodbuja moške k preventivnim pregledom za zgodnje odkrivanje raka prostate, pozvalo k udeležbi v presejalnem programu. Predsednik društva Matej Pečovnik je poudaril, da bi morali o raku prostate govoriti vse leto. Kampanja je poslala 1.600 sporočil očetom, kar je približno enako številu moških, ki letno zbolijo za rakom prostate v Sloveniji. Martin Lisec je opozoril, da bo vsak tretji Evropejec slišal diagnozo raka prostate. Vodja presejalnega programa je opozorila, da sta v Sloveniji tako število novih primerov raka prostate kot tudi umrljivost zaradi te bolezni nad evropskim povprečjem.

Europa Donna Slovenija s kampanjo 'Ne pozabi nase' opozarja na pomen zdravja žensk
družba okolje
Europa Donna Slovenija s kampanjo 'Ne pozabi nase' opozarja na pomen zdravja žensk

30. sep 15:06

Združenje Europa Donna Slovenija tudi letos v oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk, izvaja kampanjo 'Ne pozabi nase!'. Cilj kampanje je opozoriti ženske na pomembnost preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk, vključno z udeležbo v presejalnih programih in obiskom zdravnika ob kakršnihkoli spremembah. Letos so kampanjo prvič povezali tudi s septembrom, mesecem osveščanja o rakih rodil.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Ozaveščanje o zdravju moških in preventivi raka je relevantno za življenje v Sloveniji.