Siol.net in OnkoMan z akcijo Zmuvej se ozaveščata o zdravju moških
Objavljeno: 3. 11. 2025 16:07
Siol.net in Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan sta začela družbeno odgovorno akcijo Zmuvej se, s katero želita ozaveščati moške o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka. Akcija, ki bo potekala do 30. novembra, spodbuja moške k gibanju in samopregledovanju.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Društvo OnkoMan je lansiralo kampanjo "SMS fotru", s katero želijo sinove in hčere spodbuditi, da pošljejo očetom sporočila in jih povabijo na preventivne preglede za zgodnje odkrivanje raka prostate.
November se je začel z Movembrom, enomesečno kampanjo, ki poudarja ozaveščanje o pomenu zdravja moških, s posebnim poudarkom na preventivi in zgodnjem odkrivanju raka prostate in mod. Prepoznavni znak gibanja Movember so brki, ki si jih moški v tem mesecu puščajo rasti.
Društvo OnkoMan je ob zaključku kampanje SMS fotru, ki spodbuja moške k preventivnim pregledom za zgodnje odkrivanje raka prostate, pozvalo k udeležbi v presejalnem programu. Predsednik društva Matej Pečovnik je poudaril, da bi morali o raku prostate govoriti vse leto. Kampanja je poslala 1.600 sporočil očetom, kar je približno enako številu moških, ki letno zbolijo za rakom prostate v Sloveniji. Martin Lisec je opozoril, da bo vsak tretji Evropejec slišal diagnozo raka prostate. Vodja presejalnega programa je opozorila, da sta v Sloveniji tako število novih primerov raka prostate kot tudi umrljivost zaradi te bolezni nad evropskim povprečjem.
V Sloveniji se je začela deseta tradicionalna akcija 'Slovenija piha 0,0', ki jo skupaj izvajata Ministrstvo za zdravje in policija. Do 11. novembra bo policija poostreno nadzirala psihofizično stanje voznikov in preverjala prisotnost alkohola v izdihanem zraku.
V Sloveniji že nekaj let število moških presega število žensk. Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije (Surs) je bilo v začetku leta 50,3 odstotka prebivalcev moških. Danes se obeležuje mednarodni dan moških.
Združenje Europa Donna Slovenija tudi letos v oktobru, mesecu osveščanja o raku dojk, izvaja kampanjo 'Ne pozabi nase!'. Cilj kampanje je opozoriti ženske na pomembnost preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk, vključno z udeležbo v presejalnih programih in obiskom zdravnika ob kakršnihkoli spremembah. Letos so kampanjo prvič povezali tudi s septembrom, mesecem osveščanja o rakih rodil.
Ozaveščanje o zdravju moških in preventivi raka je relevantno za življenje v Sloveniji.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.