Povezava s Fehmarnbeltskim predorom se draži in zamuja
promet gospodarstvo

Povezava s Fehmarnbeltskim predorom se draži in zamuja

Gradnja in načrtovanje povezave z Ostseetunnelom, ki povezuje Fehmarn in Lolland, postajata dražja in trajata dlje od pričakovanj. Vpliv tega na Sundtunnel in železniško progo še ni popolnoma jasen.

Izvorni članki

Hinterlandanbindung zum Fehmarnbelttunnel wird ...
ln-online.de | 17. 11. 2025 11:57
Hinterlandanbindung zum Fehmarnbelttunnel wird ...
kn-online.de | 17. 11. 2025 11:23
Fehmarn-Lolland: Anbindung zum Ostseetunnel verzögert sich und wird teurer
Fehmarn-Lolland: Anbindung zum Ostseetunnel ver...
spiegel.de | 17. 11. 2025 10:30

Podobni članki

Zaradi gradbenih del bo tirolska zahodna železnica januarja delno zaprta
posel promet
Zaradi gradbenih del bo tirolska zahodna železnica januarja delno zaprta

12. nov 15:06

Zaradi gradbenih del na mostu Rauchmühlbrücke v Innsbrucku bo zahodna železnica na tem območju januarja tri tedne zaprta. Avstrijske železnice (ÖBB) so napovedale, da bodo od 7. do 29. januarja 2026 odstranili obstoječo konstrukcijo mostu in z dvigalom namestili novo. Zaprtje bodo obšli z obvozi in nadomestnimi avtobusi, kar bo podaljšalo čas potovanja do ene ure.

S-Bahn spet vozi na progah Taunusa
promet
S-Bahn spet vozi na progah Taunusa

pred dvema urama

Po končanih gradbenih delih lahko potniki spet lažje dihajo, saj več linij redno obratuje. Ena izjema ostaja, kjer bo trajalo še nekaj časa.

Odprtje dunajske podzemne železnice U5 zamaknjeno za štiri leta zaradi varčevalnih ukrepov
lokalne novice gospodarstvo
Odprtje dunajske podzemne železnice U5 zamaknjeno za štiri leta zaradi varčevalnih ukrepov

12. nov 13:06

Zaradi finančnih omejitev se bo odprtje nove linije dunajske podzemne železnice U5, ki poteka od Karlsplatza do Frankhplatza, zamaknilo za štiri leta, na leto 2030. Mestna svetnica Ulrike Sima in direktorica družbe Wiener Linien, Alexandra Reinagl, sta pojasnili, da bo zamik omogočil prihranek pri obratovalnih stroških v višini 18 do 20 milijonov evrov. Zamik se nanaša tudi na začetek druge faze gradnje linij U5 in U2.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Fehmarnbelt nevtralno
Lolland nevtralno
Ostseetunnel nevtralno
Sundtunnel nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Povezava, čeprav ni neposredno v Sloveniji, vpliva na evropsko prometno infrastrukturo in posledično lahko vpliva tudi na Slovenijo.