Nemci raje plačujejo z debetno kartico kot z gotovino
Po novi raziskavi ponudnika plačilnih storitev Visa, vse več Nemcev, predvsem mladih, raje plačuje s karticami in pametnimi telefoni. Potrošniki pa so izrazili zadržke glede takojšnjih nakazil.
Objavljeno: 14. 8. 2025 6:21
Nemške Sparkasse banke poskušajo pritegniti mlade stranke z novo strategijo, ki vključuje "horror igro". Ker je doseganje mladih s tradicionalnimi finančnimi produkti izziv, banke iščejo inovativne načine za promocijo finančne pismenosti in privabljanje mlade publike preko nekonvencionalnih kanalov.
Po novi raziskavi ponudnika plačilnih storitev Visa, vse več Nemcev, predvsem mladih, raje plačuje s karticami in pametnimi telefoni. Potrošniki pa so izrazili zadržke glede takojšnjih nakazil.
18. nov 6:05
Študija je pokazala, da generacija Z daje prednost finančni neodvisnosti pred dolgotrajno zaposlitvijo. Za mlade je denar sredstvo za dosego svobode in pomemben dejavnik pri oblikovanju njihovih vrednot in ciljev.
20. nov 12:56
Novi namestnik direktorja dunajske policije, Dieter Csefan, je poudaril pomembnost sankcij za otroke, ki so storili kazniva dejanja. Csefan, ki je vodja enote za boj proti mladinski kriminaliteti (EJK) in medresorske delovne skupine za mladinsko kriminaliteto, bo te funkcije opravljal tudi na novem položaju. Poudaril je, da bo nadaljeval s svojim dosedanjim delom na tem področju.
Mladi poslanci SPD in Sozialverband VdK so se odzvali na kritike Junge Union glede stabilizacije pokojninske ravni. Označili so slogan Junge Union 'pravičnost med generacijami' za etiketo.
15. nov 10:05
Turški urad za delo (İŞKUR) je prejel 483.331 prijav za program IŞKUR za mlade, ki naj bi mladim olajšal vstop na trg dela.
18. nov 7:04
Nizozemska preiskava EenVandaag je razkrila, da priljubljena spletna grozljivka Forsaken na platformi Roblox služi kot baza mednarodne sekte, ki novači mlade. Med žrtvami so tudi nizozemski državljani.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Sparkasse | nevtralno |
| Mladi | Pozitivno |
| horror igra | nevtralno |
Čeprav gre za dogajanje v Nemčiji, lahko podobne marketinške strategije bank vplivajo tudi na slovenski trg, saj si banke prizadevajo za privabljanje mladih strank.