Nemške Sparkasse banke ciljajo na mlade s "horror igro"
tehnologija zabava gospodarstvo

Nemške Sparkasse banke ciljajo na mlade s "horror igro"

Nemške Sparkasse banke poskušajo pritegniti mlade stranke z novo strategijo, ki vključuje "horror igro". Ker je doseganje mladih s tradicionalnimi finančnimi produkti izziv, banke iščejo inovativne načine za promocijo finančne pismenosti in privabljanje mlade publike preko nekonvencionalnih kanalov.

Podobni članki

Nemci raje plačujejo z debetno kartico kot z gotovino
gospodarstvo finance
Nemci raje plačujejo z debetno kartico kot z gotovino
1 posodobitev 19. nov 6:40

Po novi raziskavi ponudnika plačilnih storitev Visa, vse več Nemcev, predvsem mladih, raje plačuje s karticami in pametnimi telefoni. Potrošniki pa so izrazili zadržke glede takojšnjih nakazil.

Dunaj se še naprej spopada s problematiko kriminalitete med mladimi
politika kriminal
Dunaj se še naprej spopada s problematiko kriminalitete med mladimi

20. nov 12:56

Novi namestnik direktorja dunajske policije, Dieter Csefan, je poudaril pomembnost sankcij za otroke, ki so storili kazniva dejanja. Csefan, ki je vodja enote za boj proti mladinski kriminaliteti (EJK) in medresorske delovne skupine za mladinsko kriminaliteto, bo te funkcije opravljal tudi na novem položaju. Poudaril je, da bo nadaljeval s svojim dosedanjim delom na tem področju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Sparkasse nevtralno
Mladi Pozitivno
horror igra nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za dogajanje v Nemčiji, lahko podobne marketinške strategije bank vplivajo tudi na slovenski trg, saj si banke prizadevajo za privabljanje mladih strank.