Lidlu grozi tožba zaradi domnevno zavajajoče oglaševalske kampanje o znižanju cen
posel gospodarstvo

Lidlu grozi tožba zaradi domnevno zavajajoče oglaševalske kampanje o znižanju cen

Nemško združenje za zaščito potrošnikov je vložilo tožbo zoper diskontno verigo Lidl. Združenje meni, da je Lidlova oglaševalska kampanja z naslovom 'Največje znižanje cen v zgodovini' in sloganom 'Takoj trajno 500 izdelkov ceneje' zavajajoča. Trdijo, da slogan ustvarja nerealna pričakovanja pri kupcih, ki bi se lahko počutili ogoljufane, saj naj bi bilo znižanje cen po navedbah združenja nepošteno.

Izvorni članki

Jesu li kupci prevareni? Protiv Lidla podignuta tužba zbog ‘najvećeg sniženja cijena u povijesti‘
Jesu li kupci prevareni? Protiv Lidla podignuta...
slobodnadalmacija.hr | 25. 7. 2025 7:51

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lidl Negativno
Verbraucherzentrale Hamburg Pozitivno
Nemški kupci Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je manj relevantna za Slovenijo, saj se nanaša na nemško tržišče in nemško zakonodajo, čeprav Lidl posluje tudi v Sloveniji in bi lahko podobne prakse vplivale na slovenske potrošnike ali bi lahko bile preslikane.