Mahindra BE 6 in XEV 9e dosegla mejnik 20.000 prodanih vozil v petih mesecih v Indiji
Objavljeno: 5. 9. 2025 10:12
Indijski proizvajalec Mahindra & Mahindra je dosegel pomemben mejnik s prodajo električnih vozil BE 6 in XEV 9e, saj je v samo petih mesecih prodal več kot 20.000 enot. Lastniki teh električnih SUV-jev so v tem obdobju prevozili že več kot 930.000 kilometrov. Model XEV 9e ponuja dve možnosti baterij, pri čemer večja, 79 kWh baterija omogoča doseg več kot 500 km.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Mahindra je v Indiji lansiral XEV 9S, prvo množično električno SUV s sedmimi sedeži. Vozilo se ponaša s tehnološko dovršeno notranjostjo, prilagodljivimi možnostmi baterij in agresivno začetno ceno 19,95 lakh rupijev (približno 22.500 evrov). XEV 9S vključuje tri zaslone na armaturni plošči, kar mu daje moderen in premijski občutek.
Mahindra bo 27. novembra v Bangaloreju predstavil svoj novi električni SUV XEV 9S s sedmimi sedeži. Vozilo, ki temelji na platformi INGLO, bo razkrito na premieri. Mahindra je objavil tudi prvi uradni napovednik, ki razkriva nekaj oblikovalskih podrobnosti pred lansiranjem. XEV 9S je zasnovan na napredni platformi INGLO in predstavlja pomemben korak za podjetje v segmentu električnih vozil.
Indijski avtomobilski proizvajalec Mahindra & Mahindra bo 27. novembra v Bengaluru predstavil svoj novi električni SUV s sedmimi sedeži, imenovan XEV 9S. Vozilo bo zgrajeno na platformi INGLO in bo svetovno premiero doživelo na dogodku 'Scream Electric'. Mahindra s tem vozilom širi svojo ponudbo električnih vozil.
Kia je razkrila prenovljeni Stonic z novo zunanjo podobo in prenovljeno notranjostjo, ki ohranja motor z notranjim zgorevanjem in ročni menjalnik. Predstavljen je bil tudi novi električni Kia EV5, ki bo na voljo za naročilo od 39.295 funtov z dosegom 530 km in bo tekmoval s Fordom Explorerjem in Škodo Elroq. Volkswagen je predstavil novo generacijo Amaroka, ki je večji, zmogljivejši in bolj luksuzen. Raziskava pa kaže, da bodo vozniki v Veliki Britaniji svoja vozila na bencin in dizel obdržali še skoraj desetletje, kar bi lahko ogrozilo cilje glede električnih vozil. Kitajski proizvajalci cenovno ugodnih električnih vozil so avgusta povečali prodajo.
Honda načrtuje lansiranje desetih novih modelov v Indiji do leta 2030, vključno s sedmimi športnimi terenci (SUV), s čimer želi povečati prodajo in tržni delež. Toyota prav tako cilja na 10-odstotni tržni delež do leta 2030 in bo lansirala 15 novih modelov, med katerimi bosta vsaj dva nova SUV-ja, ki bosta konkurirala vodilnim proizvajalcem SUV-jev. Medtem pa si Maruti Suzuki prizadeva povrniti 50-odstotni tržni delež na indijskem trgu osebnih vozil, ki ga je nazadnje imel v finančnem letu 2018-19, saj je njegov delež padel na približno 40 odstotkov zaradi povečanja popularnosti SUV-jev.
Volvo Cars je septembra 2025 dosegel pomemben mejnik v svoji elektrifikacijski poti, saj je dobavil svoj milijonti priključni hibrid (PHEV). Prodaja priključnih hibridov je v prvi polovici leta 2025 predstavljala 23 odstotkov Volvove globalne prodaje. Prodaja vozil PHEV je narasla s skoraj 46.000 enot v letu 2019 na več kot 177.000 enot v letu 2024, kar je podprlo močno povpraševanje po modelih XC60 in XC90 PHEV na vseh treh glavnih prodajnih območjih.
Čeprav se novice nanašajo na indijski trg, predstavljajo trende v električni mobilnosti, ki lahko vplivajo tudi na slovenski trg v prihodnosti.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.