Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel šport zabava
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

NBCUniversal že prodal večino oglasov za Super Bowl in NFL

NBCUniversal je objavil, da je že prodal skoraj vse oglasne prostore za prihajajoči Super Bowl leta 2026 in 90% vseh oglasnih mest za prenose NFL. Prihodki od oglasov za vse NFL prenose na NBCU so dosegli nov rekord. Za Super Bowl 2026 naj bi NBC iskal vsaj 7 milijonov dolarjev na oglas.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
NBC Pozitivno
Super Bowl Pozitivno
NFL Pozitivno
Comcast nevtralno
Super Bowl 2026 nevtralno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

intervjuji:
analize:
poročanje o novicah:
recenzije:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje je pomembno za oglaševalsko industrijo, vendar ima omejen neposreden vpliv na življenje v Sloveniji.

Podobni članki

Emmanuel Acho in LeSean McCoy lansirala post-game oddajo 'Speakeasy', NFL povečala dostop Toma Bradyja kljub njegovi vlogi lastnika in analitika
šport glasba
Emmanuel Acho in LeSean McCoy lansirala post-game oddajo 'Speakeasy', NFL povečala dostop Toma Bradyja kljub njegovi vlogi lastnika in analitika

3. sep 16:13

Nekdanja igralca lige NFL, Emmanuel Acho in LeSean "Shady" McCoy, sta lansirala post-game oddajo "Speakeasy", ki je dostopna vsem ljubiteljem športa, ne glede na to, katero mrežo spremljajo. Liga NFL je povečala dostop Toma Bradyja do igralcev in trenerjev med sezono, da bi mu pomagala pri pripravah na prenose tekem za Fox, kljub temu da je Brady tudi manjšinski lastnik ekipe Las Vegas Raiders.

MLB sklenila nove triletne medijske pogodbe z ESPN, NBCUniversal in Netflix
zabava mediji
MLB sklenila nove triletne medijske pogodbe z ESPN, NBCUniversal in Netflix
2 posodobitev 19. nov 20:20

Major League Baseball (MLB) je uradno objavila triletne medijske pogodbe z ESPN, NBCUniversal in Netflix za sezone od 2026 do 2028. ESPN je obnovil dogovor, ki vključuje prenose tekem izven trga, medtem ko bo NBC prevzel 'Sunday Night Baseball' in Wild Card tekme. Netflix bo predvajal Home Run Derby in druge pomembnejše tekme. Vrednost pogodb znaša skupno 800 milijonov dolarjev letno.

Carrie Underwood in NBC izpostavljata začetek sezone lige NFL 2025
mediji zabava
Carrie Underwood in NBC izpostavljata začetek sezone lige NFL 2025

9. sep 8:09

Pevka Carrie Underwood je odprla sezono lige NFL 2025 s svojo izvedbo pesmi "Waiting All Day for Sunday Night" na televiziji NBC. NBC pa je izkoristil začetek sezone lige NFL za promocijo svojih novih pravic za prenos lige NBA. V prvem ponedeljkovi tekmi večera sta se v Chicagu pomerili ekipi Minnesota Vikings in Chicago Bears.

Taylor Sheridan zapušča Paramount in se seli k NBCUniversal z obsežno pogodbo
zabava posel
Taylor Sheridan zapušča Paramount in se seli k NBCUniversal z obsežno pogodbo

27. okt 7:05

Ustvarjalec televizijskih uspešnic, Taylor Sheridan, bo po desetletju sodelovanja s Paramount Television prešel k NBCUniversal. Sheridan, znan po svojih številnih serijah, je podpisal obsežno petletno pogodbo za filme, televizijo in pretočne vsebine, ki bo začela veljati 1. januarja 2029, ko se mu izteče pogodba s Paramountom. Ta poteza predstavlja pomembno izgubo za Paramount, saj je Sheridan eden njihovih najplodnejših ustvarjalcev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
NBC Pozitivno
Super Bowl Pozitivno
NFL Pozitivno
Comcast nevtralno
Super Bowl 2026 nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje je pomembno za oglaševalsko industrijo, vendar ima omejen neposreden vpliv na življenje v Sloveniji.