Tesla z napol v ponudbi Q2, načrtuje cenovno ugodnejši model
gospodarstvo posel

Tesla z napol v ponudbi Q2, načrtuje cenovno ugodnejši model

24. jul 4:44

Tesla je zabeležila drugi zaporedni upad dobička, kar je posledica težav s prodajo. K padcu prodaje in dobičkov naj bi prispevala tudi Elonova Muskova politična stališča, ki so odvrnila potencialne kupce. Podjetje se sooča z vse večjo konkurenco in negativnimi odzivi potrošnikov, kar je v kombinaciji z ukinitvijo subvencij za električna vozila s strani ameriške administracije povzročilo 23-odstotni padec dobičkov.

Tesla je objavila finančne rezultate za drugo četrtletje, ki so v skladu s pričakovanji analitikov glede prihodkov in dobička na delnico, kljub padcu dobav vozil in vztrajajočim pritiskom na cene. Podjetje je napovedalo načrte za cenovno ugodnejši model v drugi polovici leta. Vendar pa je brezplačni denarni tok od poslovanja in dobave energijskih rešitev zaostajala za napovedmi. Elon Musk je opozoril na morebitna težavna četrtletja v prihodnje, deloma zaradi odpovedi subvencij za električna vozila s strani administracije predsednika Trumpa, kar je vodilo v 23-odstotni padec dobičkov, saj se prodaja sooča z večjo konkurenco in negativnimi odzivi potrošnikov.

Izvorni članki

Tesla profits plunge as Elon Musk’s political s...
cardealermagazine.co.uk | 24. 7. 2025 5:31
Tesla verzeichnet zweiten Gewinnrückgang
Tesla verzeichnet zweiten Gewinnrückgang
t-online.de | 24. 7. 2025 4:44
Tesla profit plunges in latest quarter as Musk’s turn to politics repels buyers
Tesla profit plunges in latest quarter as Musk’...
irishexaminer.com | 24. 7. 2025 4:26
Cantor Says Tesla Beat Q2 Revenue and EPS Estim...
eletric-vehicles.com | 23. 7. 2025 21:20
Tesla Reports In-Line Q2 Earnings, Says Afforda...
eletric-vehicles.com | 23. 7. 2025 20:16

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Tesla nevtralno
Elon Musk Negativno
Trumpova administracija Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na globalnega proizvajalca avtomobilov, ki ima v Sloveniji omejeno prisotnost. Finančni rezultati in poslovne strategije podjetja so za slovenske potrošnike in gospodarstvo manj neposredno relevantni, čeprav lahko vplivajo na globalne trende na področju e-mobilnosti.