Objavljeno: 24. 7. 2025 18:26
McDonald's je svojo ponudbo pijač, ki so bile predstavljene v okviru eksperimentalnega lokala CosMc's, razširil na več kot 500 restavracij v Wisconsinu, Koloradu in sosednjih območjih. Podjetje se s tem želi uveljaviti na trgu pijač, ki je ocenjen na 100 milijard dolarjev, in nagovoriti mlajše kupce z novimi hladnimi pijačami. Poleg tega uvaja novo sladico "burger chain" v svojo ponudbo."The next chapter of our beverage journey" je bila poslana.
McDonald's bo po zaključku testiranja v svojem eksperimentalnem lokalu CosMc's, ki je bilo osredotočeno na različne mešane pijače, zdaj svojo ponudbo ustvarjalnih pijač razširil na več kot 500 restavracij v Wisconsinu, Koloradu in okoliških območjih. Testiranje novega menija s "pogumnimi sodami" in drugimi napitki se je začelo 2. septembra, kar nakazuje, da se McDonald's želi uveljaviti tudi na področju pijač.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| McDonald's | nevtralno |
| CosMc's | nevtralno |
| pijače | Pozitivno |
| sladica | Pozitivno |
Novica se nanaša na poslovne odločitve ameriške verige restavracij McDonald's in neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, razen kot splošna informacija o trendih v gostinstvu.