McDonald's preizkuša nove pijače po zaprtju CosMc's
posel življenjski slog

McDonald's preizkuša nove pijače po zaprtju CosMc's

24. jul 16:04

McDonald's je svojo ponudbo pijač, ki so bile predstavljene v okviru eksperimentalnega lokala CosMc's, razširil na več kot 500 restavracij v Wisconsinu, Koloradu in sosednjih območjih. Podjetje se s tem želi uveljaviti na trgu pijač, ki je ocenjen na 100 milijard dolarjev, in nagovoriti mlajše kupce z novimi hladnimi pijačami. Poleg tega uvaja novo sladico "burger chain" v svojo ponudbo."The next chapter of our beverage journey" je bila poslana.

McDonald's bo po zaključku testiranja v svojem eksperimentalnem lokalu CosMc's, ki je bilo osredotočeno na različne mešane pijače, zdaj svojo ponudbo ustvarjalnih pijač razširil na več kot 500 restavracij v Wisconsinu, Koloradu in okoliških območjih. Testiranje novega menija s "pogumnimi sodami" in drugimi napitki se je začelo 2. septembra, kar nakazuje, da se McDonald's želi uveljaviti tudi na področju pijač.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
McDonald's nevtralno
CosMc's nevtralno
pijače Pozitivno
sladica Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na poslovne odločitve ameriške verige restavracij McDonald's in neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, razen kot splošna informacija o trendih v gostinstvu.