Objavljeno: 23. 7. 2025 16:09
Prejšnji povzetek je navajal, da je bil oglas M&S prepovedan, ker je bila manekenka ocenjena kot 'nezdravo suha', kar je povzročilo pritožbe. Dodatni članki potrjujejo prepoved oglasa zaradi "nezdravo suhe" manekenke. Agencija za oglaševalske standarde (ASA) je odločitev utemeljila s tem, da sta poza manekenke in koničasti čevlji poudarjali njeno prekomerno suhost, zaradi česar je bil oglas označen kot "neodgovoren". M&S je bil pozvan k odgovornemu pripravljanju slik v svojih oglasih. Oglas je vseboval žensko v oprijetih hlačah in beli majici, z eno roko v žepu in drugo, ki drži torbo. Govorec podjetja Marks & Spencer se je opravičil za morebitno povzročeno žalitev.
Agencija za oglaševalske standarde (ASA) je svojo odločitev utemeljila z navedbo, da je manekenkina poza in koničasti čevlji poudarjali njeno prekomerno suhost. Oglas je bil označen kot 'neodgovoren'.
Oglas znamke Marks & Spencer je bil prepovedan, ker je manekenka v njem ocenjena kot 'nezdravo suha'. Agencija za oglaševalske standarde (Advertising Standards Authority) je navedla, da so koti kamere manekenki povzročali nesorazmerno glavo in poudarjali njeno majhno postavo. M&S so pozvali, naj zagotovijo, da so slike v njihovih oglasih 'pripravljene odgovorno'.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Marks & Spencer | Negativno |
| Advertising Standards Authority | Pozitivno |
| Agencija za oglaševalske standarde (ASA) | Pozitivno |
| Agencija za oglaševalske standarde | nevtralno |
Čeprav gre za specifičen primer v Združenem kraljestvu, je tema o nezdravi podobi v oglaševanju relevantna tudi za slovensko javnost in oglaševalsko industrijo, saj se vprašanja o telesni podobi in odgovornosti oglaševanja pojavljajo globalno.