Miss Manners svetuje: Komu se obrniti za pomoč v restavraciji?
Objavljeno: 10. 9. 2025 17:07
V prispevkih svetovalka za lepo vedenje Miss Manners obravnava vprašanje, komu se obrniti za pomoč v restavraciji, če vaš natakar ni dosegljiv. Po njenih nasvetih je sprejemljivo prositi kateregakoli natakarja za pomoč, ne glede na to, ali je on vaš dodeljeni natakar ali ne, še posebej, če potrebujete nekaj hitro. Če vam hrano prinese nekdo drug, je vljudno, da dodatne zahteve naslovite na tistega, ki vam je hrano prinesel.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Strokovnjakinja za bontonom Miss Manners opozarja na pomen čakanja, da so vsi gostje postreženi, preden se začne z jedjo. Poudarja, da je to znak obzirnosti, čeprav se nekateri gostje počutijo nelagodno in spodbujajo druge, naj začnejo prej.
V Rotterdamu je moški, ki je naročil hrano v restavraciji v nakupovalnem središču Zuidplein, fizično napadel zaposlenega, ker je menil, da hrana ni dovolj topla.
Priprave na zahvalni dan leta 2025 so zaznamovali tudi odpiralni časi trgovin, ki bodo na praznik zaprte ali pa bodo imele omejen obratovalni čas, nekatere pa se že pripravljajo na "Črni petek". V ZDA se je pred zahvalnim dnem povečalo tudi zanimanje za konopljo, saj se je uveljavila "Zelena sreda" s popusti na izdelke iz konoplje.
Restavracija Sogumm, ki je odprta samo za kosila, je hitro postala znana po svoji inovativni in premišljeni kulinariki. Kritik jo je že dolgo želel predstaviti javnosti, poudarjajoč njeno izjemno kakovost.
Sostanovalec v Združenem kraljestvu je bil jezen, ker mu je drugi sostanovalec nenehno kradel ostanke hrane. Odločil se je maščevati s pripravo zelo pikantne jedi, ki jo je tat ukradel. Ta "pikantna karma" je bila uspešna pri reševanju problema.
Kolumnist Eus je na LinkedInu opazil, da je objava o varčnem paru v restavraciji povzročila veliko razburjenje. Meni, da mora biti obisk restavracije prijeten za vse, tudi za lastnika.
Nasveti o lepem vedenju v restavracijah so splošno uporabni, vendar niso ključnega pomena za življenje v Sloveniji.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.