Objavljeno: 29. 7. 2025 11:13
Letalska družba Ryanair je napovedala bliskovito razprodajo letov, ki se je začela 29. julija, vključno z leti iz Glasgowa in Edinburgha, potnike pa so pozvali k hitremu ukrepanju. Strokovnjak za potovanja je svetoval potnikom, naj uporabijo posebno napravo za preverjanje prtljage, saj Ryanair načrtuje plačevanje osebja za preverjanje prevelikih torb. Raziskava o prostoru za noge pa je razkrila, da Ryanair ni bil imenovan za najslabšo letalsko družbo glede prostora za noge, kar je pomembna informacija za višje potnike.
Ryanair je pojasnil, da so sedeži nedosegljivi le v 'malo verjetnih primerih', potem ko potniku, ki ni plačal izbire sedeža, niso dovolili vstopa na let. Medtem je Graham White, 48-letni potnik Ryanaira, izrazil ogorčenje, ker letalska vozovnica za 16,99 funtov do Alicanteja ni vključevala osnovnih storitev, kar je povzročilo njegovo razočaranje in začudenje prijatelja. Medtem ko se nekateri niso strinjali z njegovo kritiko, je White ostal jezen, ker mu je na letu manjkala ključna stvar.
Medtem ko je oče Neil Armstrong našel domiselno rešitev za izogibanje visokim pristojbinam za prtljago pri Ryanairu, ko se je s svojo družino odpravil na počitnice, je bil 48-letni Graham White, sicer reden potnik Ryanaira, ogorčen, ker njegova letalska karta za 16,99 funtov do Alicanteja ni vključevala pričakovanih storitev, kar je povzročilo njegovo razočaranje.
Novi popusti Ryanaira so obljubljali cenejša potovanja, vendar so imeli skrite omejitve. Kljub temu so potniki odkrili, da 'najboljša' ročna prtljaga, sprejeta s strani letalskih družb Ryanair, easyJet in Jet2, stane manj kot 20 funtov na Amazonu, kar jim je pomagalo prihraniti denar. Medtem ko so nekateri potniki izrazili navdušenje nad prihranki in udobjem potovanja samo z ročno prtljago, je eden izmed njih bil razočaran nad potekom leta, saj ni mogel dostopati do določene storitve kljub poceni letalski karti, kar je sprožilo šaljive komentarje o sreči, da je sploh dobil sedež.
Potniki letalskih prevoznikov, kot so Jet2, Ryanair, TUI, Easyjet in Wizz Air, se srečujejo z naraščajočimi stroški in nepričakovanimi dajatvami, ki so postale neizogibne. Medtem ko nekatere letalske družbe, kot je Ryanair, poskušajo znižati cene letov, se zdi, da se potniki vseeno soočajo z dodatnimi stroški, ki preprečijo, da bi cenejši leti dejansko pomenili nižje skupne stroške potovanja.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Jet2 | Negativno |
| Ryanair | nevtralno |
| TUI | Negativno |
| EasyJet | Negativno |
| Wizz Air | Negativno |
| Amazon | Pozitivno |
| Neil Armstrong | Pozitivno |
| Graham White | Negativno |
| Alicante | nevtralno |
| Benidorm | nevtralno |
Čeprav se novice nanašajo na Združeno kraljestvo, imajo letalski prevozniki, omenjeni v člankih, široko pokritost tudi v Sloveniji, kar pomeni, da so problemi s cenami in dajatvami relevantni tudi za slovenske potnike.