Večina Američanov podpira podarjanje gotovine ali darilnih kartic za praznike
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
potrošništvo gospodarstvo družba

Večina Američanov podpira podarjanje gotovine ali darilnih kartic za praznike

Nova anketa AP-NORC je pokazala, da večina odraslih v ZDA meni, da je podarjanje gotovine ali darilnih kartic za praznike zelo sprejemljivo. Približno 6 od 10 Američanov podpira takšno obliko daril, medtem ko so manj navdušeni nad podarjenimi rabljenimi ali ponovno podarjenimi predmeti. Nekateri anketiranci so izrazili naklonjenost gotovini zlasti za vnuke.

Izvorni članki

What Americans think about giving cash as holid...
syracuse.com | 17. 12. 2025 15:45
What Americans think about giving cash as holiday gifts, according to a new AP-NORC poll
What Americans think about giving cash as holid...
boston.com | 17. 12. 2025 15:01
Poll: What Americans think about giving cash as...
cleveland.com | 17. 12. 2025 14:19
What Americans think about giving cash as holid...
halifax.citynews.ca | 17. 12. 2025 12:05
What Americans think about giving cash as holid...
clickondetroit.com | 17. 12. 2025 12:04

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
leva sredina:

Politične preference

neznano:
progresiven:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
lokalno poročanje:
vreme:
preiskovalno novinarstvo:
zabava:
funkcije:
mnenja in komentarji:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Ameriški potrošniki zaradi inflacije manj veseli v prazničnem času, kaže raziskava AP-NORC
gospodarstvo politika
Ameriški potrošniki zaradi inflacije manj veseli v prazničnem času, kaže raziskava AP-NORC

12. dec 14:57

Po ugotovitvah raziskave AP-NORC je praznični čas za ameriške potrošnike manj vesel, saj mnogi posegajo po prihrankih, iščejo ugodne ponudbe in menijo, da je gospodarstvo pod vodstvom predsednika Donalda Trumpa v stagnaciji. Večina Američanov opaža višje cene živil, elektrike in daril. Približno polovici jih je težje kot običajno privoščiti praznična darila.

Prostovoljstvo prinaša koristi tako tistim, ki pomagajo, kot tistim, ki pomoč prejemajo
družba humanitarne zadeve
Prostovoljstvo prinaša koristi tako tistim, ki pomagajo, kot tistim, ki pomoč prejemajo

30. nov 15:56

Sezona praznikov je čas obdarovanj in prostovoljstva. V Združenih državah Amerike (ZDA) se v tem obdobju poveča število prostovoljcev v različnih organizacijah, ki pomagajo drugim. Strokovnjaki poudarjajo, da je prostovoljstvo koristno skozi vse leto, saj ne le pomaga tistim, ki pomoč potrebujejo, temveč tudi izboljšuje počutje prostovoljcev. Alfred Del Grosso, prostovoljec v zavetišču Shepherd's Table v Silver Springu, Maryland, pravi, da se zaradi prostovoljstva počuti bolj povezanega s širšo skupnostjo.

Za božične in novoletne praznike pričakujejo rekordno število potovanj v ZDA
življenjski slog
Za božične in novoletne praznike pričakujejo rekordno število potovanj v ZDA

11. dec 0:56

V ZDA pričakujejo rekordno število potovanj za prihajajoče božične in novoletne praznike. AAA napoveduje, da bo več kot 122,4 milijona Američanov potovalo vsaj 80 kilometrov od doma v 13-dnevnem obdobju od 20. decembra do 1. januarja. To je povečanje v primerjavi z lanskim letom in vsemi prejšnjimi leti, odkar AAA vodi evidenco.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Anketa o preferencah pri obdarovanju v ZDA ima omejeno neposredno relevantnost za Slovenijo, vendar lahko ponudi vpogled v spreminjajoče se potrošniške navade in kulturne trende, ki lahko sčasoma vplivajo tudi na slovenski trg.