Potniki navdušeni nad novo vejo montrealske železniške mreže
Objavljeno: 18. 11. 2025 0:05
Petnajstletni Dustin Flores-Ranger že tri dni zapored uporablja novo vejo lahke železniške mreže v Montrealu, odkar je bila ta konec tedna odprta za javnost. Potniki so izrazili navdušenje nad novo pridobitvijo.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
V Montrealu se 17. novembra odpira nova linija Réseau express métropolitain (REM) do Deux-Montagnes, ki bo povezovala center Montreala s severno obalo. Odprtje te linije bo dodalo 14 novih postaj v mrežo REM, tri od teh pa bodo povezane s sistemom podzemne železnice. Lokalne oblasti naj bi kmalu objavile načrte za integracijo avtobusnih linij s postajami REM na otoku Montreal, v Lavalu in na severni obali.
Zvezna vlada je sporočila, da bo prvi del predlaganega projekta hitre železnice povezal Montreal in Ottawo. Projekt, napovedan februarja, naj bi povezal Toronto in Quebec City z vlakovi, ki bodo vozili s hitrostjo do 300 kilometrov na uro. Gradnja naj bi se začela leta 2029, dolžina odseka pa bo približno 200 kilometrov.
Kanadska vlada je napovedala, da se bo gradnja dolgo pričakovane hitre železniške proge med Torontom in Quebec Cityjem začela leta 2029. Prvi odsek proge bo povezoval Montreal z Ottawo preko 200 kilometrov tirov. Projekt bo nadzorovala državna korporacija.
V Montrealu je bila tik pred zdajci dosežena dogovor med sindikatom voznikov in podjetjem Société de transport de Montréal (STM), s čimer je bila preprečena stavka, ki bi za konec tedna ustavila avtobusni in metro promet. Dogovor je bil dosežen v petek pozno zvečer, tik preden bi se morala stavka začeti v soboto zjutraj.
Po petih dneh obratovanja novega podzemnega železniškega predora v Melbournu, so ocenili, kaj deluje dobro, kaj slabo in kaj bi se lahko izboljšalo. Članek analizira prednosti in slabosti novega infrastrukturnega projekta.
Novica o novi železnici v Kanadi ima majhno neposredno relevantnost za življenje v Sloveniji, razen kot primer dobre prakse v javnem prevozu.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.