Na Nizozemskem ukinili povišanje kavcije za embalažo, potrošniki lahko namesto tega osvojijo nagrade
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo okolje

Na Nizozemskem ukinili povišanje kavcije za embalažo, potrošniki lahko namesto tega osvojijo nagrade

Na Nizozemskem so opustili načrtovano povišanje kavcije za embalažo. Namesto tega bodo potrošniki, ki vračajo prazne steklenice, lahko sodelovali v nagradnih igrah. Industrija se je dodatno zavezala k izboljšanju zbiranja embalaže. Inšpekcija, ki je prvotno zahtevala povišanje kavcije za 15 centov na steklenico, se je s to spremembo strinjala.

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
analize:
intervjuji:
preiskovalno novinarstvo:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Raad van State bi lahko preprečil podvojitev kavcije za plastenke na Nizozemskem
okolje gospodarstvo
Raad van State bi lahko preprečil podvojitev kavcije za plastenke na Nizozemskem
1 posodobitev 20. nov 16:32

Po poročanju več medijev lahko Raad van State prepreči, da bi se s 1. januarjem kavcija za plastenke in steklenice na Nizozemskem povečala za 15 centov. Inšpekcija meni, da bi to spodbudilo ljudi k vračanju embalaže, medtem ko gospodarstvo temu nasprotuje, saj podjetja nočejo potrošnikom dati dodatne spodbude.

Inflacija v ZDA se je avgusta pospešila zaradi višjih cen goriva in hrane
potrošništvo gospodarstvo
Inflacija v ZDA se je avgusta pospešila zaradi višjih cen goriva in hrane
1 posodobitev 12. sep 6:17

V Nemčiji so se cene živil znatno povečale, kar je potrošnike spodbudilo k iskanju diskontov in posebnih ponudb. Inflacija se je prvič letos zvišala, predvsem zaradi višjih stroškov pri nakupu hrane, pri čemer se ta trend najverjetneje nadaljuje.

Voda iz pipe se bo na Nizozemskem leta 2026 podražila zaradi onesnaženja in podnebnih sprememb
gospodarstvo okolje
Voda iz pipe se bo na Nizozemskem leta 2026 podražila zaradi onesnaženja in podnebnih sprememb

26. nov 14:57

Voda iz pipe se bo za številne prebivalce Nizozemske leta 2026 podražila. Številna podjetja za pitno vodo so objavila nove cene za prihodnje leto. Povišujejo ceno porabe in pogosto tudi fiksno ceno, ki jo stranke plačujejo za priključek na vodo. Kot razlog za podražitev navajajo potrebo po dodatnih investicijah zaradi povečane porabe, podnebnih sprememb in onesnaženja.

V Italiji poskočile cene kave zaradi dražjih surovin in neugodnih vremenskih razmer
gospodarstvo okolje
V Italiji poskočile cene kave zaradi dražjih surovin in neugodnih vremenskih razmer
1 posodobitev 27. avg 12:05

Družba Wien Energie je zavrnila analizo podjetja Kreutzer Fischer & Partner o cenah daljinskega ogrevanja in zatrdila, da ne more preveriti podatkov. Poudarili so, da analiza primerja neprimerljive stvari in da je daljinsko ogrevanje družbe Wien Energie med cenejšimi v primerjavi z drugimi mesti. Strokovno združenje Gas Wärme (FGW) se je prav tako odzvalo in nasprotovalo predstavitvi avstrijske industrije daljinskega ogrevanja s strani podjetja Kreutzer Fische & Partner, pri čemer so opozorili na napačne in nepopolne podatke.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Nizozemska nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je zmerno relevantna za Slovenijo, saj se nanaša na prakse ravnanja z embalažo in recikliranjem, ki bi lahko bile zanimive tudi za slovenske potrošnike in podjetja.