Slika je umetno generirana iz tem: popusti, gospodarstvo, trgovina, cene
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo posel
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Nizozemska pretirava s popusti, pravi direktor Lidla: 'Steklenička gela za prhanje stane 8 evrov'

30. nov 5:00

Peter de Roos, novi izvršni direktor Lidla Nizozemska, je prekinil 27-letno tradicijo molka in v intervjuju izrazil mnenje, da je Nizozemska pretiravala s popusti. Razkril je, da ostanke kruha uporablja za krmljenje piščancev in da ne razume potrebe po stalni zalogi vanilijevih palčk.

Peter de Roos, novi izvršni direktor Lidla Nizozemska, je v intervjuju izrazil zaskrbljenost nad pretiranimi popusti v državi. Poudaril je, da sam raje uporablja ostanke kruha za krmljenje piščancev in da ne razume potrebe po stalni zalogi vanilijevih palčk. Omenil je tudi, da je cena nekaterih izdelkov, kot je gel za prhanje, pretirana.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Peter de Roos nevtralno
Lidl Nizozemska nevtralno
Nizozemska nevtralno

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
analize:
intervjuji:
preiskovalno novinarstvo:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se zgodba dogaja na Nizozemskem, se tematika cen in popustov v trgovini dotika tudi slovenskih potrošnikov.

Podobni članki

Lidl Hrvaška umika vrsto testenin iz prodaje
gospodarstvo potrošništvo
Lidl Hrvaška umika vrsto testenin iz prodaje

14. okt 13:05

Lidl Hrvaška je objavil umik določene vrste testenin iz prodaje in pozval kupce, da jih vrnejo v trgovine, kjer jim bodo povrnili denar. Dobavitelj je nemško podjetje Spaichinger. Artikel naj ne bi bil prisoten na srbskem trgu.

Lidl širi svoje poslovanje v Franciji z nakupom trgovin Auchan
posel gospodarstvo
Lidl širi svoje poslovanje v Franciji z nakupom trgovin Auchan

26. sep 20:08

Nemška veriga diskontnih trgovin Lidl je okrepila svojo prisotnost v Franciji. Agencija za varstvo konkurence je odobrila nakup 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Po obdobju težav med letoma 2022 in 2025 se Lidl ponovno vzpenja, širi svoje poslovanje z novimi prevzemi, načrtuje odprtje novih trgovin, znižuje cene in širi ponudbo z izdelki, ki niso živila, ter ponuja outlet izdelke.

Pekar Robbert Wolf v pravni bitki premagal trgovsko verigo Lidl
pravosodje gospodarstvo
Pekar Robbert Wolf v pravni bitki premagal trgovsko verigo Lidl

8. nov 8:17

Lokalni pek iz Nijmegena, Robbert Wolf, je premagal nemško trgovsko verigo Lidl v pravni bitki glede najema poslovnih prostorov. Wolf je izrazil olajšanje in veselje ob zmagi, ki jo je opisal kot zmago Davida nad Goljatom. S tem se je izognil izselitvi iz svojih prostorov.

Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco
potrošništvo tehnologija
Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco

22. sep 14:05

Organi za varstvo konkurence so odobrili prevzem 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Med lokacijami so trgovine v Marquette-lez-Lille in Noyelles-lès-Vermelles na severu Francije, pa tudi v Lyonu, Grenoblu, Parizu in Bordeauxu. Prevzem je bil odobren brez pogojev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Peter de Roos nevtralno
Lidl Nizozemska nevtralno
Nizozemska nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se zgodba dogaja na Nizozemskem, se tematika cen in popustov v trgovini dotika tudi slovenskih potrošnikov.