Corendon se po uspehu na Curaçau en dan preimenoval v Corendick
zabava posel šport

Corendon se po uspehu na Curaçau en dan preimenoval v Corendick

pred dvema urama

Letalska družba in turistična agencija Corendon se je po uspehu na Curaçau za en dan preimenovala v Corendick, poimenovano po trenerju Dicku Advocaatu in njegovem pomočniku Coru Potu. Spremenili so tudi logotip podjetja.

Letalska družba in turistična agencija Corendon se je po uspehu na Curaçau za en dan preimenovala v Corendick, poimenovano po trenerju Dicku Advocaatu in njegovem pomočniku Coru Potu. Logotip letalske družbe je bil v sredo spremenjen.

Podobni članki

Dick Advocaat sanja o zaključku kariere na svetovnem prvenstvu 2026
šport
Dick Advocaat sanja o zaključku kariere na svetovnem prvenstvu 2026

pred dvema urama

Dick Advocaat, 78-letni nogometni trener, je pred dvema letoma podpisal pogodbo z nogometno zvezo Curaçaoja. Kljub svoji starosti si želi kariero zaključiti na svetovnem prvenstvu leta 2026. V intervjuju iz januarja 2024 je povedal, da se mu, ko se za nekaj časa ustavi, kmalu pojavi želja po nadaljevanju dela, saj se počuti fit in ga nenehno kličejo.

Minister Suljević podprl delo NVO Diabetes DOB za izboljšanje položaja oseb s sladkorno boleznijo tipa 1
politika zdravstvo
Minister Suljević podprl delo NVO Diabetes DOB za izboljšanje položaja oseb s sladkorno boleznijo tipa 1

18. nov 21:56

Minister za regionalni razvoj in sodelovanje z nevladnimi organizacijami, Ernad Suljević, je izrazil polno podporo delu in pobudam NVO Diabetes DOB. Na srečanju s predstavnicami organizacije, Lejlo Martinović Puzović in Slađano Đukanović, se je seznanil z izzivi, s katerimi se soočajo osebe s sladkorno boleznijo tipa 1, in prizadevanji združenja za izboljšanje dostopnosti do sodobne terapije in izobraževanja v Črni gori.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Corendon Pozitivno
Curaçao Pozitivno
Dick Advocaat nevtralno
Cor Pot nevtralno
Corendick nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek ima omejen vpliv na življenje v Sloveniji, saj gre za promocijsko potezo nizozemskega podjetja.