Disney načrtuje 24-urno praznovanje 250. obletnice Amerike
posel zabava mediji

Disney načrtuje 24-urno praznovanje 250. obletnice Amerike

Družba Disney bo obeležila 250. rojstni dan Amerike z obsežnim praznovanjem, ki se bo začelo na Veterans Day in bo doseglo vrhunec 4. julija 2026 s 24-urnim prenosom na več platformah, vključno z Disney+, Hulu, ABC, ESPN, Freeform, FX in National Geographic. Poleg tega Disney pripravlja posebne ponudbe za veterane in vojaške družine v ameriških parkih in na križarjenjih ter tematsko blago.

Izvorni članki

Disney+, Hulu cancellations jump after Jimmy Ki...
straitstimes.com | 21. 10. 2025 1:22
Disney streaming cancellations spiked after Kim...
oregonlive.com | 20. 10. 2025 23:42
Disney+, Hulu cancellations rose after ABC briefly yanked Jimmy Kimmel
Disney+, Hulu cancellations rose after ABC brie...
nypost.com | 20. 10. 2025 22:55
Disney+ and Hulu cancellations rose after ABC b...
bostonherald.com | 20. 10. 2025 20:26
Disney+ and Hulu cancellations rose after ABC b...
clickondetroit.com | 20. 10. 2025 19:48
Disney Announces 24-Hour ‘Disney Celebrates Ame...
deadline.com | 20. 10. 2025 19:46
Disney+ and Hulu cancellations doubled during J...
mashable.com | 20. 10. 2025 19:17
Disney Sets 24-Hour July 4 Broadcast in Celebra...
variety.com | 20. 10. 2025 15:23

Podobni članki

Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
posel zabava
Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
3 posodobitev 13. nov 14:22

Izpad programov ESPN in ABC na YouTube TV je bil posledica spora med Disneyjem in YouTube TV. CEO Disneyja, Bob Iger, se je odzval na izpade in potekajoča pogajanja. Uporabniki YouTube TV lahko zahtevajo dobropis v višini 20 dolarjev. Ponujene so alternative pretakanja s poskusnimi obdobji za nadaljnje gledanje programov ESPN in ABC.

Bob Iger se bori za pošteno vrednost Disneyjevih programov v pogajanjih z YouTube TV
posel zabava
Bob Iger se bori za pošteno vrednost Disneyjevih programov v pogajanjih z YouTube TV

13. nov 20:05

Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je komentiral prekinitev predvajanja programov ESPN in ABC na YouTube TV. Poudaril je, da si Disney prizadeva doseči dogovor, ki bo odražal vrednost, ki jo zagotavljajo njihovi programi. Pogajanja potekajo že dva tedna, Iger pa je poslal zaskrbljujoče sporočilo glede prihodnosti prenosa NFL in univerzitetnega nogometa.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC
zabava posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC

15. nov 9:05

Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor, programi ESPN in ABC se vračajo
tehnologija posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor, programi ESPN in ABC se vračajo

16. nov 8:07

Disney in YouTube TV sta dosegla dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ESPN, ABC in drugih Disneyjevih kanalov. Spor je prizadel približno 10 milijonov naročnikov YouTube TV, ki so zdaj ponovno pridobili dostop do teh programov. Dogovor je večleten in vključuje tudi prihod Unlimited paketa nove Disneyjeve pretočne platforme ESPN.

Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih
gospodarstvo zabava
Delnice Disneyja padle zaradi slabših rezultatov v televizijskem poslu in razočaranja pri prihodkih

13. nov 21:06

Delnice Walt Disney so se v četrtek znižale za približno 6-8 % zaradi mešanih rezultatov v četrtem četrtletju. Prihodki podjetja so znašali 22,5 milijarde dolarjev, kar je manj od pričakovanj Wall Streeta. Razlog za padec je predvsem 6-odstotni upad v oddelku za zabavo, kjer so se prihodki linearnih omrežij zmanjšali za 16 %, dobiček pa za 21 %. Kljub temu so platforme D2C porasle za 8 %, število naročnikov Disney+ in Hulu pa se je povečalo za 12,4 milijona. Prihodki od oglasov so se zmanjšali, kar je povezano s šibkejšo gledanostjo in izgubo pri političnem oglaševanju.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata
tehnologija mediji
Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor o prenosu programov, s čimer se je končala dvotedenska prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Spor se je končal po tem, ko sta podjetji dosegli dogovor o ceni in pogojih, s čimer bo 10 milijonov naročnikov YouTube TV znova imelo dostop do Disneyjevih programov. Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je poudaril, da je podjetje delalo neutrudno, da bi doseglo dogovor, ki odraža vrednost, ki jo zagotavljajo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Disney Pozitivno
Združene države Amerike Pozitivno
Disney+ nevtralno
Hulu nevtralno
ABC nevtralno
ESPN nevtralno
Freeform nevtralno
FX nevtralno
National Geographic nevtralno
Veterans Day nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek je pomemben za spremljanje mednarodnih zabavnih trendov in programske ponudbe, vendar ni neposredno povezan z življenjem v Sloveniji.