Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja
gospodarstvo posel

Lidl z mednarodno božično kampanjo poudarja vrednost deljenja in pozornosti do okolja

Lidl je pred prazniki lansiral mednarodno božično kampanjo, ki se osredotoča na deljenje praznične radosti in pozornost do ljudi ter okolja. Kampanja, ki jo je podjetje poimenovalo »Veruj v čuda vsak dan. Se splača.« oz. »Deli praznično radost vsak dan. Se splača.«, nadgrajuje prejšnjo mednarodno kampanjo »Lidl. Se splača.« in poudarja Lidlovo zavezanost kakovostni ponudbi, dostopni vsem, ter dolgoročni predanosti ljudem in varovanju okolja.

Izvorni članki

Lidl lansira međunarodnu božićnu kampanju: „Dij...
zadovoljna.dnevnik.hr | 3. 11. 2025 11:27

Podobni članki

NLB Banka Banja Luka in Mastercard s ponudbo za podjetja
posel gospodarstvo
NLB Banka Banja Luka in Mastercard s ponudbo za podjetja

13. nov 13:06

NLB Banka Banja Luka v sodelovanju z družbo Mastercard nadaljuje kampanjo »Master Your Business«, ki je usmerjena v pravne osebe. Cilj kampanje je olajšati prehod na sodobne načine plačevanja in podpreti prve korake k digitalizaciji poslovanja.

Novinar Novog magazina Miroslav Pudar prejel letno medijsko nagrado za toleranco
mediji družba
Novinar Novog magazina Miroslav Pudar prejel letno medijsko nagrado za toleranco

17. nov 21:05

Na slovesni podelitvi, ki jo je ob mednarodnem dnevu tolerance organiziral Poverjenik za zaščito enakopravnosti, so že desetič podelili letne medijske nagrade za toleranco. Med nagrajenci je tudi novinar Novog magazina, Miroslav Pudar. Priznanje je prejel skupaj z zahvalo medijem, ki so označeni kot svetilniki demokracije, svobode posameznika in države.

Podgoriška Čistoća poziva uporabnike k prijavi sprememb in poravnavi obveznosti
okolje javna uprava
Podgoriška Čistoća poziva uporabnike k prijavi sprememb in poravnavi obveznosti

11. nov 20:05

Podgoriško podjetje Čistoća d.o.o. je obvestilo uporabnike svojih storitev, da morajo v skladu z veljavnimi predpisi prijaviti vse spremembe, ki vplivajo na obračun in višino računov za odvoz komunalnih odpadkov. To vključuje spremembe lastništva, naslova, vrste objekta, poslovne aktivnosti in podobno. Uporabnike pozivajo, da spremembe prijavijo osebno, po e-pošti ali telefonu, ter da poravnajo neporavnane obveznosti, da se izognejo dodatnim stroškom izvršbe.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lidl Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o božični kampanji Lidla, ki je relevantna za slovenske potrošnike in podjetja, saj vpliva na nakupovalne navade in oglaševalske trende.