Lay'sove škatle s čipsom umaknjene iz prodaje, opozorilo na marketinške spodrsljaje
gospodarstvo posel

Lay'sove škatle s čipsom umaknjene iz prodaje, opozorilo na marketinške spodrsljaje

Najnovejša 'inovacija' Lay'sa, čips v škatlicah, je bila delno umaknjena iz prodaje na Nizozemskem, kar kaže na ponoven marketinški spodrsljaj. Kljub trdnim, reciklirnim in ponovno zapiralnim embalažam, ki so se sprva zdele obetaven eksperiment, se je izkazalo, da podjetje ni edino, ki se je s podobnimi poskusi 'opeklo'. Primer Lay'sa ponovno poudarja, da so marketinške napake, kot je nekoč zloglasen slogan 'Uživajte v svoji jutranji erekciji', vedno prisotne, ko se blagovne znamke poskušajo izkazati z inovacijami, ki se hitro izkažejo za neuspešne.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Lay's Negativno
Nizozemska nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica o umiku izdelka podjetja Lay's je omejeno relevantna za življenje v Sloveniji, saj gre za marketinško napako v drugi državi, čeprav je blagovna znamka Lay's prisotna tudi v Sloveniji.