Prodaja novih avtomobilov na Hrvaškem se je povečala, Škoda najbolj priljubljena
Objavljeno: 3. 12. 2025 15:57
Prodaja novih osebnih vozil na Hrvaškem se je od začetka leta do konca novembra povečala za 7,9 odstotka v primerjavi z enakim obdobjem lani. Škoda je bila najbolj prodajana znamka avtomobilov.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Informacija o prodaji avtomobilov na Hrvaškem je relevantna za Slovence, ker Hrvaška predstavlja pomemben trg za slovenska podjetja in je pogosta destinacija za slovenske turiste.
Na Hrvaškem je bilo v prvih osmih mesecih letošnjega leta prodanih 51.098 novih osebnih vozil, kar je 7,2 odstotka več kot v istem obdobju lani. Samo v avgustu je bila prodaja 3.645 novih vozil, kar predstavlja 10,6-odstotno rast. Najbolj priljubljene znamke med hrvaškimi kupci so Škoda, Opel Corsa in Suzuki Vitara.
Na Hrvaškem se je Požeško-slavonska županija povzpela na prvo mesto po draginji, prehitela je druge regije. Padec cen potrošniških košaric je po koncu turistične sezone sicer običajen, a ljudje poročajo o ponovni rasti cen živil, za katere družine namenjajo najmanj 500 evrov mesečno.
Na Hrvaškem se je inflacija novembra ponovno povečala. Potrošniške cene so bile v povprečju višje za 3,8 odstotka v primerjavi z novembrom 2023, kar je pospešitev v primerjavi z oktobrom. Po podatkih Eurostata je bila Hrvaška druga najslabša v Evropski uniji, slabša je bila samo Estonija.
Anketa servisa MojaPlaća je pokazala, da si zaradi naraščajočih življenjskih stroškov vsak peti prebivalec Hrvaške pomaga z dodatnim delom. Najpogostejša so dela v storitvenih dejavnostih, kot so natakarjenje, prevoz potnikov, čiščenje in občasna fizična dela.
V prvih osmih mesecih leta je Hrvaška zabeležila 17,2 milijona prihodov in 89,8 milijona nočitev, kar je 2-odstotna rast prihodov in 0,5-odstotna rast nočitev v primerjavi z enakim obdobjem lani, kot kažejo prvi nepotopolni podatki sistema eVisitor. Med najbolj priljubljenimi destinacijami so Rovinj, Poreč in Umag, na Jadranu pa je bilo realiziranih največ nočitev.
Podjetje Auto Hrvatska, z več kot 70 let izkušenj v avtomobilski industriji, je v Splitu odprlo nov center BYD na naslovu Domovinskog rata 65. Sodelovanje med BYD in Auto Hrvatska se je začelo aprila letos, uradna otvoritev centra pa je bila 7. novembra.
Informacija o prodaji avtomobilov na Hrvaškem je relevantna za Slovence, ker Hrvaška predstavlja pomemben trg za slovenska podjetja in je pogosta destinacija za slovenske turiste.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.