Zvišanje carin v ZDA in vpliv na praznično nakupovalno sezono
posel gospodarstvo

Zvišanje carin v ZDA in vpliv na praznično nakupovalno sezono

20. jul 10:00

Ameriški potrošniki so v strahu pred podražitvami zaradi napovedanih carin pospešeno kupovali nova vozila, kar je povzročilo množičen porast prodaje. Medtem ko so carine prizadele nekatera lokalna podjetja, si kmetijski sektor prizadeva izkoristiti nove priložnosti za povečanje izvoza.

Potrošniki v ZDA se pripravljajo na morebitno zvišanje cen prenosnih računalnikov, pametnih telefonov in celo božičnih lučk, saj predsednik ZDA grozi z novim valom carin. Strokovnjaki opozarjajo, da bi se največje podražitve lahko pojavile prav pri teh izdelkih. Bliža se božič, podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo in prodajo potrošniškega blaga, običajno v tem času določijo naročila in cene za praznično sezono. Vendar pa zaradi negotovosti, ki jo povzročajo napovedane carine, obstaja zaskrbljenost glede manjše izbire in višjih cen med prazničnim nakupovanjem.

Izvorni članki

State held ‘fruitful’ talk with USDA to boost i...
staradvertiser.com | 20. 7. 2025 10:05
Dealerships: Trump effect stokes, and chills, c...
masslive.com | 20. 7. 2025 10:00
Less selection, higher prices: How tariffs are ...
winnipegfreepress.com | 20. 7. 2025 9:11
Less selection, higher prices: How tariffs are ...
halifax.citynews.ca | 20. 7. 2025 9:11
What to buy before tariffs take effect: Experts...
mashable.com | 20. 7. 2025 9:00

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Združene države Amerike nevtralno
Donald Trump nevtralno
Prenosni računalniki Negativno
Pametni telefoni Negativno
Božične lučke Negativno
Maloprodaja Negativno
Potrošniki nevtralno
Avtomobil nevtralno
uvoz Negativno
Izvoz Pozitivno
USDA nevtralno
kmetijski sektor Pozitivno
Carine Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek osredotoča na ZDA, so globalni trgi medsebojno povezani, kar pomeni, da bi lahko morebitne carine in s tem povezane višje cene posredno vplivale tudi na dobavne verige in cene izdelkov v Sloveniji, še posebej pri globalnih blagovnih znamkah. Vendar je neposreden vpliv na slovensko prebivalstvo omejen.