Razprava o pametnih telefonih v šolah v Nemčiji: Učna pomoč, moteči dejavnik ali zdravstveno tveganje?
tehnologija izobraževanje

Razprava o pametnih telefonih v šolah v Nemčiji: Učna pomoč, moteči dejavnik ali zdravstveno tveganje?

V Nemčiji poteka razprava o uporabi pametnih telefonov v šolah. Strokovnjaki razpravljajo o prednostih in slabostih, pri čemer se dotikajo tem, kot so učna pomoč, moteči dejavnik in potencialno zdravstveno tveganje. Poudarek je na iskanju prave mere uporabe pametnih telefonov pri učenju, da bi se izognili negativnim posledicam in izkoristili pozitivne vidike.

Izvorni članki

Podobni članki

Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah
politika izobraževanje
Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah

17. nov 8:05

Na avstrijskih splošnih in poklicnih srednjih šolah (AHS in BHS) bo zaradi proračunskih omejitev zmanjšan obseg mladinskega coachinga za eno tretjino. Ta ukrep, ki naj bi po ocenah pomagal mladim, starejšim od 15 let, da ostanejo v šoli ali se po prekinitvi vrnejo v izobraževalni sistem, je bil s strani politike pogosto izpostavljen kot pomemben dejavnik za relativno nizko stopnjo brezposelnosti mladih v Avstriji. Zmanjšanje obsega coachinga je v šolah povzročilo nezadovoljstvo.

Umetna inteligenca pomaga pri preprečevanju sladkorne bolezni tipa 2
zdravstvo tehnologija
Umetna inteligenca pomaga pri preprečevanju sladkorne bolezni tipa 2

14. nov 7:05

Nova študija je pokazala, da lahko umetna inteligenca enako učinkovito kot zdravstveni strokovnjaki pomaga ljudem s preddiabetesom in prekomerno telesno težo pri preprečevanju razvoja sladkorne bolezni tipa 2. Umetna inteligenca spodbuja telesno aktivnost in uravnoteženo prehrano.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Pametni telefoni nevtralno
Šole nevtralno
Strokovnjaki nevtralno
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Razprava o uporabi pametnih telefonov v šolah je relevantna tudi za Slovenijo, saj se tudi tukaj pojavljajo podobna vprašanja in izzivi povezani z vplivom tehnologije na izobraževanje.