Telekom uvaja sistem Call Check za zaščito pred prevarami pri telefonskih klicih
Objavljeno: 18. 12. 2025 15:56
Telekom je uvedel avtomatski sistem Call Check, ki opozarja stranke na potencialne prevare pri telefonskih klicih. Sistem samodejno prepoznava znane prevarantske številke. Podobno rešitev že uporablja tudi Vodafone.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Telekom uvaja nov sistem za zaščito uporabnikov pred goljufivimi telefonskimi klici. Sistem naj bi opozarjal uporabnike na potencialno nevarne klice, s čimer želi Telekom zmanjšati tveganje, da bi neznanci uporabnike vpletli v pogovore z namenom prevare.
Vodafone bo septembra 2028 ugasnil svoje 2G omrežje (GSM), kar bo prizadelo uporabnike starejših mobilnih telefonov. S tem se Vodafone pridružuje Telekomu pri postopni ukinitvi te zastarele tehnologije. Uporabniki imajo še nekaj let časa, da preidejo na novejše naprave.
Nemško telekomunikacijsko podjetje 1&1 je po desetih letih, odkar je E-Plus izginil s trga, postalo četrti ponudnik mobilnega omrežja v Nemčiji, s čimer konkurira podjetjem Telekom, O2 in Vodafone. Podjetje sedaj gosti vse svoje stranke mobilne telefonije v lastnem omrežju.
Številni uporabniki Vodafona po celotnem Združenem kraljestvu so poročali o težavah z internetom in telefonskimi klici. Poročila o izpadih so bila objavljena tudi za ponudnike BT, Sky in druge.
Telekomunikacijski operaterji na Portugalskem od danes ne smejo več zaračunavati prenosa telefonskih številk strankam. Nacionalni organ za komunikacije (Anacom) je prepovedal te stroške, s čimer se strankam omogoča, da ob zamenjavi operaterja ohranijo svojo telefonsko številko brez dodatnih stroškov. Gre za eno od več pravil, ki krepijo zaščito potrošnikov.
Po nacionalni vaji opozarjanja v Nemčiji so uporabniki poročali o motnjah v mobilnem omrežju ponudnika 1&1. Številni uporabniki niso mogli telefonirati ali uporabljati podatkov. Motnje so prizadele tudi uporabnike Telekoma in O2. Povezava med vajo opozarjanja in motnjami zaenkrat ni potrjena.
Telefonske prevare so pogoste, zato je zaščita pred njimi relevantna za mnoge prebivalce Slovenije, čeprav se novica nanaša na Nemčijo.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.