"Maxima Latvija" toži "Lidl Latvija" zaradi zavajajočega oglaševanja
posel gospodarstvo pravosodje

"Maxima Latvija" toži "Lidl Latvija" zaradi zavajajočega oglaševanja

Latvijski trgovec na drobno "Maxima Latvija" je vložil tožbo proti konkurentu "Lidl Latvija" zaradi domnevnega zavajanja potrošnikov v komunikacijski kampanji za primerjavo cen "Jasno, da sem kupil najcenejše" in nedovoljene uporabe blagovnih znamk "Maxima" brez dovoljenja.

Podobni članki

Lukoil pregovarja z več kupci o prodaji mednarodnega premoženja
posel gospodarstvo
Lukoil pregovarja z več kupci o prodaji mednarodnega premoženja

14. nov 21:05

Ruska naftna družba Lukoil je sporočila, da se pogovarja z več potencialnimi kupci o prodaji svojega mednarodnega premoženja. Transakcija bo objavljena, ko bodo doseženi končni dogovori in pridobljena potrebna regulativna dovoljenja.

Eskimo Magnum Mandel prejel nagrado »Konsum-Ente 2025« za najbolj moteče živilo leta
potrošništvo gospodarstvo
Eskimo Magnum Mandel prejel nagrado »Konsum-Ente 2025« za najbolj moteče živilo leta

11. nov 20:05

Verein für Konsumenteninformation (VKI) je nagrado »Konsum-Ente« za najbolj moteče živilo leta podelil sladoledu Magnum Mandel podjetja Eskimo (Unilever). Skoraj 15.000 ljudi je sodelovalo pri izboru, pri čemer se je približno polovica odločila za ta sladoled, ki se je skrčil in hkrati podražil. Potrošnike vedno bolj jezijo skrite podražitve in krčenje izdelkov.

UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji
posel
UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji

14. nov 17:05

Združenje za ekonomsko propagando Srbije (UEPS) je praznovalo 65. obletnico delovanja. Zgodovina UEPS-a odraža razvoj oglaševanja v Srbiji, od prvih tiskanih oglasov v šestdesetih letih do današnjih viralnih kampanj. UEPS je bil ključni steber in gonilna sila v srbskem oglaševanju.

NLB Banka Banja Luka in Mastercard s ponudbo za podjetja
posel gospodarstvo
NLB Banka Banja Luka in Mastercard s ponudbo za podjetja

13. nov 13:06

NLB Banka Banja Luka v sodelovanju z družbo Mastercard nadaljuje kampanjo »Master Your Business«, ki je usmerjena v pravne osebe. Cilj kampanje je olajšati prehod na sodobne načine plačevanja in podpreti prve korake k digitalizaciji poslovanja.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Maxima Latvija Negativno
Lidl Latvija Negativno
Skaidrs, ka nopirku lētāko Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ni zelo relevantna za Slovenijo, saj se nanaša na spore med podjetji v Latviji. Lahko pa posredno vpliva na slovenske potrošnike, če so ti podjetji prisotni tudi v Sloveniji.