Melbourne odprl Metro Tunnel po osmih letih gradnje
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
kultura promet javna uprava gospodarstvo življenjski slog tehnologija

Melbourne odprl Metro Tunnel po osmih letih gradnje

Po osmih letih gradnje in skupnih stroških 15 milijard dolarjev je v Melbournu odprt Metro Tunnel. Projekt naj bi izboljšal javni prevoz v mestu in njegovi okolici.

Izvorni članki

Harveen’s daily trips will be 40 minutes shorter. Here’s how the Metro Tunnel will change your commute
Harveen’s daily trips will be 40 minutes shorte...
theage.com.au | 26. 11. 2025 18:00
Harveen’s daily trips will be 40 minutes shorter. Here’s how the Metro Tunnel will change your commute
Harveen’s daily trips will be 40 minutes shorte...
brisbanetimes.com.au | 26. 11. 2025 18:00
First look: The five new stations of the Melbourne Metro Tunnel in pictures
First look: The five new stations of the Melbou...
brisbanetimes.com.au | 26. 11. 2025 0:30
First look: The five new stations of the Melbourne Metro Tunnel in pictures
First look: The five new stations of the Melbou...
theage.com.au | 26. 11. 2025 0:30
Metro Tunnel
Metro Tunnel
brisbanetimes.com.au | 25. 11. 2025 18:00
The city’s ‘greatest blight’ and a would-be casino: this Melbourne landmark is finally coming into its own
The city’s ‘greatest blight’ and a would-be cas...
theherald.com.au | 25. 11. 2025 18:00
Metro Tunnel
Metro Tunnel
theherald.com.au | 25. 11. 2025 18:00
The city’s ‘greatest blight’ and a would-be casino: this Melbourne landmark is finally coming into its own
The city’s ‘greatest blight’ and a would-be cas...
brisbanetimes.com.au | 25. 11. 2025 18:00
How Melbourne got its Metro Tunnel
How Melbourne got its Metro Tunnel
brisbanetimes.com.au | 25. 11. 2025 18:00
How Melbourne got its Metro Tunnel
How Melbourne got its Metro Tunnel
smh.com.au | 25. 11. 2025 18:00
Metro Tunnel
Metro Tunnel
theage.com.au | 25. 11. 2025 18:00
How Melbourne got its Metro Tunnel
How Melbourne got its Metro Tunnel
theage.com.au | 25. 11. 2025 18:00

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

mnenja in komentarji:
poročanje o novicah:
preiskovalno novinarstvo:
analize:
kritično poročanje:
lokalno poročanje:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
levo:

Politične preference

liberalen:
progresiven:
splošno usmerjen:
neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

Predorovalni stroji izkopali melbournski Metro Tunnel
tehnologija javna uprava
Predorovalni stroji izkopali melbournski Metro Tunnel

7. nov 6:05

Predorovalni stroji Joan, Meg, Millie in Alice so bili uporabljeni pri izkopu melbournskega Metro Tunnela v Avstraliji. Članek prikazuje delovanje teh strojev pri gradnji pomembne infrastrukturne pridobitve.

Odprtje predora Metro v Melbournu napovedano za začetek decembra po desetletju zamud
politika promet
Odprtje predora Metro v Melbournu napovedano za začetek decembra po desetletju zamud

7. okt 8:03

Po desetletju zamud in visokih stroškov je vlada zvezne države Viktorija potrdila, da bo predor Metro v Melbournu odprt v začetku decembra. Premierka Jacinta Allan je napovedala, da bo predor pripravljen za potnike do začetka poletja, vendar bodo v prvih tednih obratovanja vozili vlaki z manjšo frekvenco, na 20 minut. Polna frekvenca »pridi in se pelji« bo na voljo od 1. februarja.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Melbourne nevtralno
Metro Tunnel nevtralno
City Square nevtralno
Avstralija nevtralno
Harveen nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za Slovenijo v smislu primerjave z lastnimi infrastrukturnimi projekti in razpravami o javnem prevozu, vendar neposreden vpliv na Slovenijo ni velik.