Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
okolje gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

DUH kritična do embalaže v nemških supermarketih: napredek minimalen

Nemška okoljska organizacija Deutsche Umwelthilfe (DUH) je kritična do stanja glede odpadne embalaže v nemških supermarketih. Po njihovi raziskavi, ki ni reprezentativna, se količina odpadne embalaže kljub razpravam o trajnosti v zadnjih letih ni bistveno zmanjšala. V trgovinah še vedno prevladujejo izdelki, pakirani v embalažo za enkratno uporabo. Nekateri trgovci sicer izstopajo po boljših praksah, a na splošno napredek ostaja minimalen.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Deutsche Umwelthilfe Negativno
Nemčija nevtralno

Izvorni članki

DUH: Keine Fortschritte beim Verpackungsmüll in Supermärkten
DUH: Keine Fortschritte beim Verpackungsmüll in...
wiesbadener-kurier.de | 10. 9. 2025 8:00
DUH: Keine Fortschritte beim Verpackungsmüll in...
freiepresse.de | 10. 9. 2025 8:00

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

mnenja in komentarji:
poročanje o novicah:
analize:
reportaže:
intervjuji:
preiskovalno novinarstvo:
lokalno poročanje:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:
liberalno:

Politične preference

pragmatičen:
konzervativen:
prozahoden:
liberalen:
progresiven:
neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:
pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, problematika odpadne embalaže in trajnosti velja tudi za Slovenijo. Ozaveščanje o teh temah lahko vpliva na potrošniške navade in spodbudi podjetja k bolj trajnostnim praksam.

Podobni članki

Ultra-hitra moda Shein in Temu vsebuje do 4.000-krat več okoljskih toksinov od dovoljene ravni
gospodarstvo okolje
Ultra-hitra moda Shein in Temu vsebuje do 4.000-krat več okoljskih toksinov od dovoljene ravni

5. nov 9:07

Raziskava, ki jo je izvedla nevladna organizacija Global 2000 v sodelovanju s potrošniško zaščito AK Zgornja Avstrija, je pokazala, da vzorci zimske mode za enkratno uporabo, uvožene iz Kitajske preko platform Temu in Shein, vsebujejo okoljske toksine, ki do 4.000-krat presegajo dovoljene meje. Poleg tega te poceni izdelki predstavljajo tudi velik problem odpadkov.

Stockmeyer umika salami s poprovim plaščem zaradi tveganja za zdravje
potrošništvo zdravstvo
Stockmeyer umika salami s poprovim plaščem zaradi tveganja za zdravje

26. sep 21:06

Nemški proizvajalec Stockmeyer je po vsej državi umaknil salami s poprovim plaščem, ki jo je mogoče kupiti v trgovinah Rewe. Razlog za umik je možnost, da uživanje povzroči drisko in bolečine v trebuhu. Umik se nanaša na izdelke z določenima datuma minimalne trajnosti, kupci pa bodo prejeli povračilo kupnine.

Recikliranje iz rumenih vreč v Nemčiji se zatika zaradi stroškov
gospodarstvo okolje
Recikliranje iz rumenih vreč v Nemčiji se zatika zaradi stroškov

9. sep 8:08

V Nemčiji se podjetja soočajo z izzivi pri recikliranju plastike iz rumenih vreč, čeprav je tehnično mogoče v celoti iz stare plastike proizvajati reciklirane steklenice za čistila. Težava je v višjih stroških, ki jih prinaša takšen postopek. Odgovorni se sprašujejo, ali so predpisi in podpora za industrijo in trgovino zadostni za spodbujanje učinkovitejšega recikliranja plastike.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Deutsche Umwelthilfe Negativno
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na Nemčijo, problematika odpadne embalaže in trajnosti velja tudi za Slovenijo. Ozaveščanje o teh temah lahko vpliva na potrošniške navade in spodbudi podjetja k bolj trajnostnim praksam.