Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?
gospodarstvo potrošništvo posel pravosodje

Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?

Številni trgovci v Nemčiji uporabljajo rabate, bonuse in garancije najboljše cene za privabljanje kupcev. Članki obravnavajo, kaj trgovci smejo obljubljati v oglasih, kje lahko pride do zavajanja in kako lahko sodba Zveznega sodišča prinese več jasnosti na tem področju. Poudarek je na tem, da je cena pogosto ključni argument pri nakupovanju, zato podjetja pogosto posegajo po različnih oblikah znižanj in nagrad.

Izvorni članki

Rabattwerbung - Bundesgerichtshof fordert mehr Klarheit
deutschlandfunk.de | 9. 10. 2025 13:58
Rechtsstreit um Netto-Werbung: Bundesgerichtsho...
deutsche-wirtschafts-nachrichten.de | 9. 10. 2025 12:11
Urteil: Bundesgerichtshof untersagt verwirrende...
sueddeutsche.de | 9. 10. 2025 10:27
Bundesgerichtshof klärt Anforderungen an Preiswerbung
freiepresse.de | 9. 10. 2025 7:35

Podobni članki

Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen
gospodarstvo življenjski slog
Oglasi za Booking.com in tri hotelske verige prepovedani zaradi zavajajočih cen

19. nov 11:56

Agencija za standarde oglaševanja (ASA) je prepovedala oglase za Booking.com, Accor, Travelodge in Hilton, ker so zavajali potrošnike glede števila sob, ki so na voljo po najnižjih cenah. Podjetja so uporabljala "od" cene, ki so precenjevale število sob, ki so dejansko na voljo po oglaševani ceni.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Zvezno sodišče nevtralno
Bundesgerichtshof (BGH) nevtralno
Nemčija nevtralno
Bundesgerichtshof nevtralno
Netto Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na nemški trg, so teme oglaševanja, rabatov in varstva potrošnikov relevantne tudi za slovenske potrošnike in trgovce. Razumevanje oglaševalskih praks v drugih državah lahko pomaga pri ocenjevanju domačih ponudb.