Rewe izgubil spor glede bonus kuponov pred sodiščem
19. nov 15:56
Veriga supermarketov Rewe mora izboljšati predstavitev ekskluzivnih ugodnosti, kot so bonus kuponi, za uporabnike svoje aplikacije, saj je v sporu pred sodiščem izgubila.
Objavljeno: 9. 10. 2025 7:04
Številni trgovci v Nemčiji uporabljajo rabate, bonuse in garancije najboljše cene za privabljanje kupcev. Članki obravnavajo, kaj trgovci smejo obljubljati v oglasih, kje lahko pride do zavajanja in kako lahko sodba Zveznega sodišča prinese več jasnosti na tem področju. Poudarek je na tem, da je cena pogosto ključni argument pri nakupovanju, zato podjetja pogosto posegajo po različnih oblikah znižanj in nagrad.
19. nov 15:56
Veriga supermarketov Rewe mora izboljšati predstavitev ekskluzivnih ugodnosti, kot so bonus kuponi, za uporabnike svoje aplikacije, saj je v sporu pred sodiščem izgubila.
18. nov 15:57
Avstrijska vlada je sprejela zakon za boj proti "skrito-inflaciji" v trgovini z živili. Zakon od trgovcev zahteva, da 60 dni označujejo zmanjšanje vsebine pakiranja pri nespremenjeni ceni. Kršitve bodo kaznovane z do 15.000 evri.
21. nov 12:56
Monopolna komisija je opozorila, da naraščajoče cene živil predvsem koristijo trgovcem in proizvajalcem, medtem ko kmetje od tega nimajo skoraj nobene koristi. Razvoj dogodkov je ocenila kot "zaskrbljujoč".
18. nov 15:57
Ugodne razmere v veleprodaji in državne subvencije v Nemčiji znižujejo cene energije za gospodinjstva. Vendar znižanja niso povsod enaka, prav tako nižji obroki ne pomenijo nujno ugodnejših cen.
19. nov 16:56
CDU vodeni deželi Saška in Severno Porenje-Vestfalija menita, da so zakonske določbe za trgovino na drobno preveč toge. Želita reformirati gradbeno zakonodajo, da bi se v prihodnje večji diskonti, nakupovalna središča ali drugi veliki trgovci lahko naselili tudi zunaj za to določenih območij v Nemčiji.
19. nov 11:56
Agencija za standarde oglaševanja (ASA) je prepovedala oglase za Booking.com, Accor, Travelodge in Hilton, ker so zavajali potrošnike glede števila sob, ki so na voljo po najnižjih cenah. Podjetja so uporabljala "od" cene, ki so precenjevale število sob, ki so dejansko na voljo po oglaševani ceni.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Zvezno sodišče | nevtralno |
| Bundesgerichtshof (BGH) | nevtralno |
| Nemčija | nevtralno |
| Bundesgerichtshof | nevtralno |
| Netto | Negativno |
Čeprav se novice nanašajo na nemški trg, so teme oglaševanja, rabatov in varstva potrošnikov relevantne tudi za slovenske potrošnike in trgovce. Razumevanje oglaševalskih praks v drugih državah lahko pomaga pri ocenjevanju domačih ponudb.