Slika je umetno generirana iz tem: mediji, poslovne spremembe, televizija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel mediji
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako

MSNBC se bo ta konec tedna korporativno ločil od NBC News. Predsednica mreže, Rebecca Kutler, je poudarila, da bo poslanstvo ostalo enako kljub novi blagovni znamki. Cilj je gledalcem zagotoviti, da sprememba imena ne bo vplivala na vsebino, ki jo poznajo in cenijo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
MSNBC nevtralno
NBC nevtralno
Rebecca Kutler nevtralno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
lokalno poročanje:
vreme:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:
sredina:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Objektivnost

nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejeno neposredno relevantnost za Slovenijo, saj se nanaša na ameriško medijsko hišo. Vendar lahko služi kot primer sprememb v medijski industriji.

Podobni članki

MSNBC se bo preimenoval v MS NOW 15. novembra
posel zabava
MSNBC se bo preimenoval v MS NOW 15. novembra

28. okt 11:05

MSNBC bo 15. novembra spremenil ime v MS NOW, s čimer bo zaključil ločitev od sestrskega omrežja NBC News in matičnega podjetja Comcast. Nova blagovna znamka bo poudarjala neodvisnost omrežja in njegovo osredotočenost na novice, mnenja in svet. Sprememba imena sovpada s pričakovano ločitvijo NBCUniversala in ustanovitvijo novega javnega podjetja Versant.

NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije
posel mediji
NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije

28. okt 11:05

NBC News je začel novo marketinško kampanjo, imenovano "Reporting For America", ki poudarja poslanstvo javnega servisa in osredotočenost na umirjeno, na dejstvih temelječo reportažo. Kampanja vključuje televizijske oglase in druge promocijske aktivnosti, s katerimi želijo okrepiti zaupanje v medijsko hišo. Poteza sledi ugotovitvam, da je zaupanje javnosti v novice nizko, zato NBC News promovira svoje poročanje kot objektivno in jasno.

Joe Wicks kritizira nezdrave prigrizke, Brownstone Institute pa obravnava 'pozabljeno suho vajo' za zaprtje
družba politika
Joe Wicks kritizira nezdrave prigrizke, Brownstone Institute pa obravnava 'pozabljeno suho vajo' za zaprtje

8. okt 17:06

Joe Wicks, znan po promociji zdravega načina življenja, je v svoji televizijski oddaji "Licensed to Kill" kritiziral nezdrave beljakovinske ploščice, pri čemer je ustvaril lastno "morilsko" ploščico, da bi opozoril na škodljivost nekaterih izdelkov na trgu. Medtem je Brownstone Institute objavil članek o "pozabljeni suhi vaji" za zaprtje, v katerem avtorica Paula Jardine obravnava zaprtje šol in trgovin.

Pregled tedna: Od vrnitve voditelja do ikoničnih dolgih kadrov
posel film
Pregled tedna: Od vrnitve voditelja do ikoničnih dolgih kadrov

28. sep 7:33

Teden je minil brez napovedanega konca sveta, prinesel pa je nekaj zanimivih novic. Znani televizijski voditelj se je vrnil na ekrane, čeprav ne na vseh postajah. Medtem pa se filmski ustvarjalci posvečajo dolgim kadrom kot tehniki, ki ustvarja neprekinjenost in pričakovanje v filmih.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
MSNBC nevtralno
NBC nevtralno
Rebecca Kutler nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejeno neposredno relevantnost za Slovenijo, saj se nanaša na ameriško medijsko hišo. Vendar lahko služi kot primer sprememb v medijski industriji.