Lidl odpoklical suhe fige Alesto zaradi preseženih vrednosti mikotoksinov
Objavljeno: 12. 12. 2025 12:56
Lidl Slovenija je odpoklical izdelek Suhe fige, 250 g, blagovne znamke Alesto, proizvajalca Eurofood, zaradi ugotovljene presežene vrednosti mikotoksinov. Kupce pozivajo, naj izdelek vrnejo v katerokoli Lidlovo trgovino.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Podjetje Lidl Slovenija je iz prodaje umaknilo špagete iz rdeče leče Combino (500 g) proizvajalca Spaichinger, ker izdelek vsebuje alergen gluten, ki ni naveden na deklaraciji. Izdelek ni primeren za osebe z alergijo ali preobčutljivostjo na gluten.
V več nemških mestih so kmetje protestirali proti trgovcu Lidl zaradi nizkih odkupnih cen mleka in masla. Po podatkih policije se je pred sedežem Lidla zbralo okoli 140 traktorjev. Kmetje poudarjajo, da so cene prenizke, medtem ko Lidl padec cen pojasnjuje z veliko ponudbo surovega mleka na trgu.
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je opozorila na resne pomanjkljivosti pri nadzoru in označevanju izdelkov s kanabinoidi CBD. Skriti nakupi v treh ljubljanskih trgovinah so pokazali, da prodajalci izdelke, kljub opozorilom, da niso namenjeni zaužitju, predstavljajo kot užitne. ZPS opozarja, da so napisi na izdelkih le krinka za izogibanje nadzoru.
Podjetje Mueller drogerija je iz prodaje odpoklicalo živilo Himmeltau otroški zdrob s čebeljim medom, proizvajalca Maresi Austria GmbH. Razlog za odpoklic je prisotnost tujkov v izdelku, ki bi lahko bili nevarni za zdravje potrošnikov.
Lidl je ob božično-novoletnih praznikih lansiral mednarodno kampanjo z geslom »Splača se vsak dan deliti praznično veselje«. Kampanja presega klasično sezonsko oglaševanje in združuje osnovno dejavnost Lidla kot trgovca z zavezo za ljudi in okolje.
Lidl Slovenija in Žito sta že šesto leto zapored ob zaključku rožnatega oktobra predala donacijo Združenju Europa Donna Slovenija za podporo preventivi in izobraževanju o samopregledovanju dojk.
Odpoklic živilskega izdelka zaradi prisotnosti nevarnih snovi je pomemben za potrošnike v Sloveniji, saj vpliva na varnost hrane.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.