Umetna inteligenca preoblikuje industrijo kontaktnih centrov, a ne more nadomestiti človeka pri vseh nalogah
posel gospodarstvo tehnologija

Umetna inteligenca preoblikuje industrijo kontaktnih centrov, a ne more nadomestiti človeka pri vseh nalogah

Umetna inteligenca (UI) spreminja delovanje kontaktnih centrov s poenostavitvijo nalog in izboljšanjem storitev za stranke. Kljub temu pa obstajajo področja, kjer je človeški dotik še vedno nenadomestljiv. Armen Kirakosian se spominja frustracij pri svoji prvi zaposlitvi v kontaktnem centru pred desetimi leti, vključno z nezadovoljnimi strankami in stalnim iskanjem informacij. UI pomaga pri avtomatizaciji nekaterih procesov, vendar kompleksnejše situacije še vedno zahtevajo človeško interakcijo.

Izvorni članki

AI shakes up the call center industry, but some...
indianexpress.com | 8. 9. 2025 3:54
AI shakes up call centre industry, but some tas...
thehindubusinessline.com | 8. 9. 2025 3:37
AI shakes up the call center industry, but some...
techxplore.com | 7. 9. 2025 13:09
AI shakes up the call center industry, but some...
livemint.com | 7. 9. 2025 13:04
AI shakes up the call center industry, but some...
winnipegfreepress.com | 7. 9. 2025 12:16
AI shakes up the call center industry, but some...
clickondetroit.com | 7. 9. 2025 12:15

Podobni članki

Microsoft in Writer uvajata AI agente za avtomatizacijo in upravljanje sistemov
posel tehnologija
Microsoft in Writer uvajata AI agente za avtomatizacijo in upravljanje sistemov

18. nov 20:57

Microsoft preoblikuje Windows v operacijski sistem, ki temelji na avtonomnih agentih umetne inteligence (UI) za izvajanje kompleksnih nalog. Podjetje vgrajuje infrastrukturo za agente UI neposredno v Windows 11. Writer, startup iz San Francisca, pa uvaja platformo Writer Agent, ki podjetjem omogoča avtomatizacijo poslovnih procesov brez pisanja kode. Microsoft tudi razvija sisteme za samopopravilo podatkovnih centrov s pomočjo UI, kar bo preoblikovalo vloge v IT.

TikTok uporabnikom omogoča zmanjšanje količine vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, na svojih virih
družba tehnologija
TikTok uporabnikom omogoča zmanjšanje količine vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, na svojih virih

19. nov 6:56

TikTok uvaja novo nastavitev, ki uporabnikom omogoča nadzor nad količino vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, ki jih vidijo na svojih "Za vas" virih. Uporabniki bodo lahko izbrali, da vidijo manj AI vsebin, s čimer bodo imeli večjo moč nad svojo izkušnjo na platformi. TikTok je razkril, da gosti več kot milijardo videoposnetkov, ustvarjenih z umetno inteligenco, in načrtuje uvedbo naprednejše tehnologije označevanja za tovrstne vsebine. Nova funkcija bo na voljo v prihodnjih tednih v razdelku »Upravljanje tem«. Cilj te spremembe je omogočiti uporabnikom, da zmanjšajo prisotnost AI vsebin v svojih priporočilih.

Yann LeCun zapušča Meto in ustanavlja novo podjetje za raziskave umetne inteligence
posel tehnologija
Yann LeCun zapušča Meto in ustanavlja novo podjetje za raziskave umetne inteligence

20. nov 0:56

Yann LeCun, vodilni znanstvenik za umetno inteligenco pri Meti, bo po 12 letih zapustil podjetje. Ustanovil bo novo zagonsko podjetje, ki se bo posvečalo raziskavam naprednih oblik umetne inteligence. LeCun je dejal, da bo Meta s tem novim podjetjem sodelovala, pri tem pa naj bi se del raziskav prekrival z Metinimi komercialnimi interesi. Odhod sledi obdobju nestabilnosti v Metinem oddelku za umetno inteligenco, vključno z nedavno reorganizacijo skupine za superinteligenco, in odpuščanju približno 600 zaposlenih.

Delnice izgubile zagon zaradi skrbi glede umetne inteligence, podatki o zaposlitvah pa obremenili upanje na znižanje obrestnih mer
gospodarstvo finance
Delnice izgubile zagon zaradi skrbi glede umetne inteligence, podatki o zaposlitvah pa obremenili upanje na znižanje obrestnih mer

21. nov 4:55

Delniški trgi so bili v četrtek mešani, saj je rast izgubila zagon zaradi ameriških podatkov o zaposlitvah, ki so obremenili upanje na nadaljnje znižanje obrestnih mer, in zaradi strahu pred balonom umetne inteligence. Evropski delniški indeksi so se zaključili višje, medtem ko je Wall Street po močnem odprtju padel. Azijski trgi so bili mešani. Tehnološka podjetja so vodila strm padec na azijskih trgih, saj se vlagatelji niso mogli otresti strahu pred balonom umetne inteligence, razprodaja na Wall Streetu zaradi podatkov o zaposlitvah pa je dodatno ohladila upanje na znižanje obrestnih mer v ZDA.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Armen Kirakosian nevtralno
Umetna inteligenca Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Uporaba umetne inteligence v kontaktnih centrih vpliva na učinkovitost poslovanja podjetij in izkušnjo strank, kar je relevantno za slovensko gospodarstvo in potrošnike.