Objavljeno: 19. 7. 2025 9:42
Britanski potrošniki so primerjali učinkovitost tekočih mil za pomivanje posode iz diskontnih supermarketov, kot so Aldi, Lidl in M&S, z izdelki priznanih blagovnih znamk. Ugotovili so, da so izdelki lastnih blagovnih znamk lahko enako učinkoviti, kar pripomore k lažjemu pomivanju. Poleg tega je bila izvedena primerjava celotne nakupovalne košarice med Aldijem in Lidlom, da bi ugotovili, kateri od teh dveh supermarketov ponuja cenejše izdelke. Čeprav so izdelki vizualno podobni, se cene med trgovinama lahko razlikujejo.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Aldi | nevtralno |
| Lidl | nevtralno |
| M&S | nevtralno |
| Potrošniki | nevtralno |
Čeprav se članek nanaša na Združeno kraljestvo, je tema primerjave cen in učinkovitosti izdelkov v diskontnih trgovinah zelo relevantna tudi za slovenske potrošnike, saj imamo podobne verige supermarketov in podobne nakupovalne navade glede iskanja ugodnih in kakovostnih izdelkov.