CIMA lansirala novo blagovno znamko trajnostne hrane, zaskrbljenost zaradi prekinitve dogovora o dobavi paradižnika v ZDA
posel življenjski slog gospodarstvo

CIMA lansirala novo blagovno znamko trajnostne hrane, zaskrbljenost zaradi prekinitve dogovora o dobavi paradižnika v ZDA

Mehiško podjetje CIMA, pod vodstvom Teodora Martíneza, je predstavilo svojo novo blagovno znamko trajnostne hrane 'Mi Todo'. Ta znamka ponuja pakirane živilske izdelke, pripravljene za uživanje, ter žitarice in semena, s poudarkom na zdravi, praktični in zanesljivi prehrani za Mehičane. Medtem pa v Združenih državah Amerike podjetje NatureSweet®, vodilni dobavitelj paradižnika, izraža zaskrbljenost zaradi odločitve ameriške vlade o prekinitvi sporazuma o ustavitvi uvoza paradižnika (AST). Ta poteza naj bi prekinila dobavno verigo, vplivala na razpoložljivost in sprožila vprašanja o prehranski varnosti.

Izvorni članki

La finalización del acuerdo comercial de tomates altera la cadena de suministro de los Estados Unidos, aumenta la disponibilidad del suministro y genera dudas sobre la seguridad alimentaria
La finalización del acuerdo comercial de tomate...
businesswire.com | 22. 7. 2025 4:14
Teodoro Martínez apuesta por la mesa del futuro...
excelsior.com.mx | 21. 7. 2025 21:07

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Teodoro Martínez Pozitivno
CIMA Pozitivno
Mi Todo Pozitivno
NatureSweet® Negativno
Ameriška vlada Negativno
Sporazum o ustavitvi uvoza paradižnika Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so posredno relevantne zaradi globalnih trendov v prehranski industriji in trgovinskih sporazumov, ki lahko vplivajo na mednarodno dobavno verigo, čeprav neposredno ne zadevajo Slovenije.