Vpliv vsebine, ki jo ustvarja umetna inteligenca, na trg v družbenih medijih
posel tehnologija

Vpliv vsebine, ki jo ustvarja umetna inteligenca, na trg v družbenih medijih

Magic Hour poroča o mešanih učinkih vsebine, ki jo ustvarja umetna inteligenca, na družbenih medijih, pri čemer poudarja njeno učinkovitost in hkrati poudarja potrebo po človeški avtentičnosti.

Izvorni članki

Podobni članki

Google širi zmogljivosti globokega raziskovanja v NotebookLM
tehnologija
Google širi zmogljivosti globokega raziskovanja v NotebookLM

13. nov 21:06

Google je posodobil svojo aplikacijo za beleženje zapiskov, NotebookLM, z naprednimi raziskovalnimi zmogljivostmi, ki se bodo kmalu začele uvajati. Nova funkcija globokega raziskovanja v Google NotebookLM deluje kot osebni raziskovalni analitik, ki avtomatizira kompleksne spletne raziskave z izjemno učinkovitostjo. To orodje, ki ga poganja umetna inteligenca, lahko vzame katero koli raziskovalno vprašanje, razvije celovit raziskovalni načrt in brska po stotinah spletnih mest v imenu uporabnika, preden začne pisati ugotovitve. Google je bil konec leta 2024 eno prvih podjetij, ki je ponudilo orodje za globoko raziskovanje prek svojega klepetalnika z umetno inteligenco.

Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA
gospodarstvo posel
Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA

13. nov 20:05

Google je v ZDA predstavil nove funkcije za spletno nakupovanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Med novostmi so pogovorno iskanje, primerjave izdelkov, sledenje cenam in pomoč pri nakupu s pomočjo umetne inteligence. Te funkcije uporabnikom omogočajo lažje iskanje izdelkov, primerjavo različnih možnosti in sprejemanje informiranih odločitev pri nakupovanju.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Magic Hour nevtralno
Umetna inteligenca nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Razvoj umetne inteligence vpliva na digitalno pokrajino in trženjske strategije, kar je pomembno za podjetja in uporabnike v Sloveniji.