IHOP je predstavil palačinke Dubai Chocolate, navdihnjene z viralnim trendom
življenjski slog posel zabava

IHOP je predstavil palačinke Dubai Chocolate, navdihnjene z viralnim trendom

Veriga restavracij IHOP se je odločila slediti globalnemu viralnemu trendu »Dubai Chocolate« in predstavila dve novi, razkošni vrsti palačink, imenovanih Luxe Dubai Chocolate Pancake. Te palačinke so bile sprva na voljo le v New Yorku, Los Angelesu in Austinu, kjer je bila cena za določeno vrsto celo 100 dolarjev, kar poudarja ekskluzivnost in privlačnost, ki ju veriga želi ustvariti okoli tega novega izdelka. S tem korakom IHOP cilja na pritegnitev pozornosti uporabnikov TikToka in izkoriščanje popularnosti omenjenega trenda, ki je prevzel spletne platforme.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
IHOP zelo pozitivno
TikTok Pozitivno
Dubai Chocolate Pozitivno
New York nevtralno
Los Angeles nevtralno
Austin nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je zanimiva z vidika globalnih marketinških trendov in vpliva družbenih omrežij, vendar nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, saj IHOP v Sloveniji ni prisoten.