Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
pravosodje gospodarstvo tehnologija
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Amazon Prime uvaja oglaševanje kljub obljubi o njihovi odsotnosti, stranke zahtevajo vračilo denarja

Amazon Prime je začel prikazovati oglase svojim uporabnikom kljub temu, da je bila prvotna ponudba naročnine brez oglasov. Stranke, ki se s tem ne strinjajo, imajo možnost vložiti skupinsko tožbo za izplačilo odškodnine.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Prime Negativno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
leva sredina:
desna sredina:

Politične preference

konzervativen:
liberalen:
pragmatičen:
progresiven:
neznano:
mainstream:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
preiskovalno novinarstvo:
reportaže:

Neodvisnost

neodvisen:
odvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za slovenske uporabnike Amazon Prime, ki jih lahko prizadene ta sprememba v pogojih uporabe.

Podobni članki

Sodišče prepovedalo Amazonu vsiljevanje oglasov video naročnikom
pravosodje gospodarstvo
Sodišče prepovedalo Amazonu vsiljevanje oglasov video naročnikom

17. dec 13:56

Sodišče je presodilo, da Amazon Prime Video ne sme prikazovati oglasov uporabnikom, ki plačujejo za storitev, s čimer naj bi bila zagotovljena izkušnja brez oglasov. Ta odločitev posega v prakso Amazona, ki je od leta 2024 vključeval reklamne oglase v svojo pretočno storitev.

Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?
gospodarstvo potrošništvo
Oglaševanje s popusti, bonusi in najboljšimi cenami: Kaj lahko trgovci obljubljajo?

9. okt 7:04

Številni trgovci v Nemčiji uporabljajo rabate, bonuse in garancije najboljše cene za privabljanje kupcev. Članki obravnavajo, kaj trgovci smejo obljubljati v oglasih, kje lahko pride do zavajanja in kako lahko sodba Zveznega sodišča prinese več jasnosti na tem področju. Poudarek je na tem, da je cena pogosto ključni argument pri nakupovanju, zato podjetja pogosto posegajo po različnih oblikah znižanj in nagrad.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Amazon Prime Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za slovenske uporabnike Amazon Prime, ki jih lahko prizadene ta sprememba v pogojih uporabe.