Analiza AMU: skoraj tretjina črnogorskih komercialnih medijev posluje z izgubo
mediji gospodarstvo

Analiza AMU: skoraj tretjina črnogorskih komercialnih medijev posluje z izgubo

Analiza Agencije za avdio in avdiovizualne medije (AMU) kaže, da je v letu 2024 skoraj tretjina (28 %) komercialnih izdajateljev v Črni gori poslovala z izgubo, čeprav je večina uspela ohraniti pozitiven ali nevtralen poslovni rezultat. Kljub poslovnim izzivom se je število zaposlenih pri komercialnih izdajateljih od leta 2020 do 2024 postopoma povečevalo. Manj kot polovica izdajateljev, natančneje 45 %, je dostopalo do Sklada za spodbujanje pluralizma in raznolikosti medijev, namenjenega komercialnim in neprofitnim elektronskim medijem.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice se nanašajo na stanje medijev v Črni gori in nimajo neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji. Vendar pa lahko ponudijo primerjavo ali vpogled v regionalne trende medijske industrije.