Starbucks ponovno uvaja Pumpkin Spice Latte, kar vpliva na prodajo in prihod prometa
posel gospodarstvo življenjski slog

Starbucks ponovno uvaja Pumpkin Spice Latte, kar vpliva na prodajo in prihod prometa

Starbucks je ponovno začel s prodajo svojega priljubljenega Pumpkin Spice Latte (PSL), kar naj bi ponovno spodbudilo prodajo v jesenskem času. Kljub temu pa se podjetje sooča z izzivi pri ohranjanju prometa skozi celo leto. PSL je postal stalnica v ponudbi podjetja, ki pritegne številne kupce, ki si želijo okusiti jesen že v avgustu.

Izvorni članki

The Pumpkin Spice Latte is not here to save Starbucks
The Pumpkin Spice Latte is not here to save Starbucks
restaurantbusinessonline.com | 27. 8. 2025 12:08

Podobni članki

Stavki v Starbucksu se širijo: Pridružilo se je še 30 ameriških trgovin
gospodarstvo posel
Stavki v Starbucksu se širijo: Pridružilo se je še 30 ameriških trgovin

20. nov 15:56

Sindikat Starbucks Workers United je sporočil, da se je stavki, ki poteka že teden dni, pridružilo še 30 trgovin v 25 ameriških mestih, vključno s Clevelandom, Memphisom, Springfieldom in Albanyjem. To povečuje skupno število trgovin s stavkajočimi delavci na 95 v 65 mestih. Stavka se je začela prejšnji četrtek na dan Red Cup Day, ki je eden najprometnejših dni v letu za Starbucks.

Več kot 3.000 delavcev Starbucksa v ZDA začelo stavko zaradi pogodb
gospodarstvo politika
Več kot 3.000 delavcev Starbucksa v ZDA začelo stavko zaradi pogodb

16. nov 7:05

Več kot 3.000 sindikalno organiziranih delavcev Starbucksa je v Združenih državah Amerike začelo nedoločno stavko v več kot 100 poslovalnicah. Stavka je namenjena protestu zaradi pomanjkanja napredka v pogajanjih z vodstvom podjetja. Protestniki so bojkotirali verigo in poudarili veliko razliko v plačilu med delavci in izvršnim direktorjem Brianom Niccolom, ki je leta 2024 zaslužil 96 milijonov dolarjev, kar je 6.666-krat več od povprečne plače delavca.

V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine
posel zdravstvo
V ZDA se obeta nov prehranski trend: vlaknine

19. nov 15:56

Potrošniki v ZDA, ki so se naveličali dodajanja proteinov v praktično vse izdelke, se bodo kmalu srečali z novim trendom: vlakninami. Število novih izdelkov, ki se promovirajo z visoko vsebnostjo vlaknin, je v letošnjem letu močno naraslo. Na družbenih omrežjih se pojavlja na stotine videoposnetkov, ki poudarjajo koristi prehranskih vlaknin in delijo recepte za njihovo večjo porabo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Pozitivno
Pumpkin Spice Latte Pozitivno
Jesen nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za Slovence v smislu prepoznavnosti blagovne znamke Starbucks in poznavanja globalnih trendov na področju kulinarike in pijač, čeprav Starbucks ni prisoten v Sloveniji.