Umetna inteligenca ne nadomešča ljudi v klicnih centrih na Portugalskem
socialna varnost tehnologija posel

Umetna inteligenca ne nadomešča ljudi v klicnih centrih na Portugalskem

Portugalsko združenje klicnih centrov (APCC) je zagotovilo, da umetna inteligenca (UI) ne nadomešča ljudi v sektorju klicnih centrov. Namesto tega se uveljavlja hibridni model, kjer UI deluje kot dopolnilo in ne kot nadomestilo. Sekretarka APCC, Ana Gonçalves, je poudarila, da je implementacija UI komplementarna in ne nadomestna.

Izvorni članki

Associação diz que IA não está a substituir pessoas em 'contact centers'
Associação diz que IA não está a substituir pes...
noticiasaominuto.com | 29. 7. 2025 9:30

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na razvoj in uporabo umetne inteligence v klicnih centrih na Portugalskem, kar posredno vpliva tudi na razumevanje trendov zaposlovanja in tehnološkega razvoja v Evropi, vključno s Slovenijo, vendar nima neposrednega vpliva na vsakdanje življenje v Sloveniji.