Objavljeno: 22. 7. 2025 10:10
Kupci v trgovinah Aldi, Lidl in drugih so izrazili presenečenje ob uporabi nakupovalnih vozičkov. Poleg tega je potrošniška organizacija vložila tožbo proti bonus programu Lidl Plus, saj opozarja, da uporabniki namesto z denarjem plačujejo z osebnimi podatki za brezplačno aplikacijo in popuste.
Lidl je v aplikacijo Lidl Plus, ki milijonom uporabnikov omogoča popuste in prihranke, po novem vključil tudi digitalni bon za vračilo embalaže. Medtem ko se uporaba aplikacije širi, se nadaljuje pravni spor glede transparentnosti zbiranja podatkov. Višje deželno sodišče v Stuttgartu je napovedalo, da bo odločitev o tožbi Centra za varstvo potrošnikov, ki kritizira izmenjavo osebnih podatkov za popuste, sprejelo septembra.
Višje deželno sodišče v Stuttgartu je napovedalo, da bo odločitev o tožbi Centra za varstvo potrošnikov proti aplikaciji Lidl Plus sprejelo septembra. Glavna kritika tožbe je, da čeprav je aplikacija brezplačna, uporabniki v zameno za popuste in prihranke plačujejo z osebnimi podatki, kar naj bi bilo premalo transparentno. Milijoni uporabnikov sicer izkoriščajo prednosti aplikacije Lidl Plus za odklepanje popustov in prihranke.
V Lidlovih trgovinah se obetajo velike spremembe, ki bodo takoj opazne za kupce. V ozadju teh sprememb je resen razlog. Poleg tega se je Lidl znašel pod drobnogledom zaradi svoje aplikacije za stranke, saj so proti njej vložili tožbo. Čeprav aplikacije zvestobe, kot so Lidl Plus, obljubljajo zbiranje točk, popuste in prihranke pri nakupih, jih potrošniške organizacije kritično spremljajo. Višje deželno sodišče v Stuttgartu je obravnavalo tožbo proti aplikaciji Lidl Plus, ki jo je vložil Center za varstvo potrošnikov.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Lidl | Negativno |
| Lidl Plus | Negativno |
| Verbraucherschützer | Pozitivno |
| Oberlandesgericht Stuttgart | nevtralno |
| Rewe | nevtralno |
| Kaufland | nevtralno |
| Višje deželno sodišče v Stuttgartu | nevtralno |
| Center za varstvo potrošnikov | Pozitivno |
| Aldi | nevtralno |
Lidl je prisoten tudi v Sloveniji, zato so spremembe in pravni spori, ki zadevajo aplikacije zvestobe in politiko podjetja, relevantni tudi za slovenske kupce in potrošniške organizacije.