LVMH zabeležil upad prodaje v ključni diviziji, kar je slabo znamenje za luksuzni sektor
posel gospodarstvo

LVMH zabeležil upad prodaje v ključni diviziji, kar je slabo znamenje za luksuzni sektor

Največja luksuzna skupina na svetu, LVMH, je v drugem četrtletju zabeležila 9-odstotni upad prodaje v svoji ključni diviziji za modo in usnjene izdelke. Skupna prodaja skupine je padla za 4 odstotke, kar nakazuje na širši industrijski upad povpraševanja v sektorju. To zmanjšanje predstavlja pomemben signal za celoten luksuzni trg, ki se bori z okrevanjem povpraševanja.

Izvorni članki

LVMH Fashion and Leather Goods Sales Fall 9%
businessoffashion.com | 24. 7. 2025 16:15

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
LVMH zelo negativno
moda in usnjeni izdelki Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je pomembna za globalno gospodarstvo in sektor luksuznega blaga, kar lahko posredno vpliva tudi na slovenske potrošnike in podjetja, ki delujejo v povezanih sektorjih, vendar ni neposredno povezana s Slovenijo.