Objavljeno: 17. 7. 2025 14:19
Nemško zvezno sodišče (BGH) je omejilo možnost oglaševanja s točkami bonitetnega programa Payback pri nakupu slušnih aparatov. Sodišče je odločilo, da smejo podjetja oglaševati le z dobropisom do vrednosti enega evra. Izjeme veljajo le za neposredno. Pred tem je bilo sporno, ali se nakup slušnih aparatov sploh sme oglaševati z bonus točkami in do katere vrednosti je to dovoljeno.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Bundesgerichtshof | nevtralno |
| Payback-Punkte | Negativno |
| Hörgeräte | nevtralno |
| Karlsruhe | nevtralno |
Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj obravnava primer iz nemškega pravosodja, ki se nanaša na potrošniške pravice in oglaševanje, kar so teme, ki imajo lahko podobne obravnave tudi v slovenskem pravnem sistemu, vendar neposrednega vpliva nima.