Starbucks je korporativiziral svoj 'skrivni meni'
gospodarstvo posel življenjski slog posel

Starbucks je korporativiziral svoj 'skrivni meni'

Starbucks je preoblikoval svoje, sprva s strani oboževalcev ustvarjene, 'skrivne menije' pijač v uradne izdelke z lastnimi imeni. Kavarne so v svoje aplikacije vključile štiri nove pijače, ki so nastale na podlagi 'najboljših prilagoditev pijač Starbucks', kar kaže na korporativno strategijo monetizacije priljubljenih stvaritev strank.

Izvorni članki

Starbucks sells out its secret menu
salon.com | 17. 7. 2025 14:30

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so posredno relevantne za Slovenijo, saj Starbucks posluje tudi v Evropi, vendar spremembe 'skrivnega menija' ne vplivajo neposredno na slovenske potrošnike ali gospodarstvo. So bolj zanimivost iz globalnega trga kave.